Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

211. Data: 2011-11-15 20:28:58

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j9uhkh$3hh$28@node2.news.atman.pl...

[...]

> Tak między Bogiem a prawdą, to gdyby zapytać nawet tutaj ludzi, czy ich
> dzieci są ochrzczone, a oni sami chodzą do Kościoła, to pewnie odpowiedzi
> byłyby zaskakujące.

A u mnie co obstawiasz?

Sz.

212. Data: 2011-11-15 20:29:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 19:47, Paulinka pisze:

> Słuszne uwagi.
> Jetem osobą wierzącą, nie jestem ateistką, nie jestem również
> antyklerykalna. Wartości chrześcijańskie są mi bliskie i tak wychowuję
> dzieci, więc nie powinno być problemu.

I na pewno nie będzie. Tylko nie idź najeżona załatwiać tego chrztu. ;)

Ewa

213. Data: 2011-11-15 20:32:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> W dniu 2011-11-15 21:07, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
> pierdolnie:

> Mojemu spowiednikowi wystarczy, jak wyznam, ze niepochlebnie wyrazilem
> sie o bliznim w obliczu glupoty jego, czesto niebezpiecznej lub przykrej

I tak co miesiąc. Nie nudzi mu się? :)

> Nawet jesli borykam sie z drobnymi, przejsciowymi slabosciami ludzkimi,
> to twoje dzieci moga jak narzie pomarzyc, zeby moc porozmawiac kiedys ze
> spowiednikiem i ulzyc swojej duszy, o ile ja maja i wiedza co to takiego.

Oj jak ci rura zmiękła :) Dusza te sprawy :P
A na poważnie jesteś kwintesencją tego, co mnie mierzi w obłudnych
katolikach. Tylko obłudnych, bo że istnieją normalni, to wiem.
Przypuszczam, że wielu ... w ten sposób też oczyszcza swoją duszę, ba
znam nawet na żywo takich paru. Co ciekawe wszyscy boją się piekła.

--

Paulinka

214. Data: 2011-11-15 20:33:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j9uhkh$3hh$28@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> A u mnie co obstawiasz?

Że jednak nie.

--

Paulinka

215. Data: 2011-11-15 20:34:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I na pewno nie będzie. Tylko nie idź najeżona załatwiać tego chrztu. ;)

Nie pójdę, wbrew pozorom ja pozytywnie do tego nastawiona jestem, chyba
po dyskusji na p.s.p. się naprostowałam :)

--

Paulinka

216. Data: 2011-11-15 20:52:17

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 21:32, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> [...]
> Przypuszczam, że wielu ... w ten sposób też oczyszcza swoją duszę, ba
> znam nawet na żywo takich paru. Co ciekawe wszyscy boją się piekła.

Zyc bez grzechu to zyc w pysze, ale bowiem czlowiek rodzi sie z grzechem
i jest istota grzeszna z natury, dlatego sensem czlowieczenstwa jest
pokorne dazenie do poprawy, a nie udawanie przed soba i innymi, ze jest
sie dobrym.
Poza tym o piekle przewaza zle uczynki wiec glupio byloby tam za nie
trafic, ale tez glupio gdyby nie bylo czego wazyc, o ile to wogle mozliwe.
Ale jako ze jestes opozniona, to nigdy tego nie zrozumiesz i wszedzie
bedziesz widziec tylko rzekoma oblude grzesznych oraz normalnosc pysznych.

217. Data: 2011-11-15 21:00:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> [...]
> i jest istota grzeszna z natury, dlatego sensem czlowieczenstwa jest
> pokorne dazenie do poprawy, a nie udawanie przed soba i innymi, ze jest

Masz jakieś sukcesy w tej materii?

> [...]
> Ale jako ze jestes opozniona, to nigdy tego nie zrozumiesz i wszedzie
> bedziesz widziec tylko rzekoma oblude grzesznych oraz normalnosc pysznych.

Twojego bełkotu(?) niestety nie rozumiem. Za to rozumiem, że traktujesz
instrumentalnie wiarę.
O ile w pierwszy piątek miesiąca bierzesz dupę w troki, o tyle nie
rozumiesz, po co tak naprawdę to robisz.
Wybacz, ale wolę już swój mały ograniczony świat (bachorów i dziadów ;-))
--

Paulinka

218. Data: 2011-11-15 22:07:05

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 22:00, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> [...]
> rozumiesz, po co tak naprawdę to robisz.
> Wybacz, ale wolę już swój mały ograniczony świat (bachorów i dziadów ;-))

Nabożeństwo pierwszych piątków miesiąca opiera się na obietnicy jaką
Chrystus dał św. Małgorzacie Marii Alacoque, wizytce z Paray-le-Monial,
w 1673 i 1675 roku, że wszyscy, którzy w pierwszy piątek kolejnych 9
miesięcy przyjmą komunią świętą, dostąpią niezwykłych łask, a zwłaszcza
łaski szczerej skruchy, i nie umrą w grzechu lub bez sakramentów. Ich
ucieczką będzie Najświętsze Serce Jezusa. W popularny sposób nabożeństwo
to propagowało hasło: "Kto dziewięć pierwszych piątków odprawi jak
trzeba, ten nie umrze w grzechu, lecz pójdzie do nieba".

Oczywiscie nie jest tak, ze 9 pierwszych piatkow gwarantuje automatem
odpuszczenie kazdego grzechu w dniu smierci, ale pozwoli - da mozliwosc
nie umrzec w grzechu.
A takze co piatkowe dostapienie laski nie jest tozsame z np. sobotnim
uwonieniem od twojej glupoty, ktorej nie powinno sie tolerowac, poniewaz
grzech mozna popelnic takze zaniedbaniem np. wobec jej napietnowania.
Imo przez ciebie twoje dzieciaki nie zasluguja na wejscie do grona
chrzescijan i powinno sie to odlozyc, dopoki lub raczej jesli kiedys
same na to zasluza, alez zycze im jak najlepiej.
Jako, ze nie ja mam juz na to wplyw, do won do kfa, gdzie twoje miejsce.

219. Data: 2011-11-15 22:17:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> [...]
> same na to zasluza, alez zycze im jak najlepiej.
> Jako, ze nie ja mam juz na to wplyw, do won do kfa, gdzie twoje miejsce.

Misiu gdybyś miał choć krztę pokory, to wiedziałbyś, że przed Sądem
Bożym staniemy razem ze wszystkimi,
i z tym co w życiu co w życiu zrobiliśmy. I Twoje guglanie i szukanie
usprawiedliwienia jest co najmniej śmieszne. A Twój zegar tyka...
Do zobaczenia. BTW powiedz to wszystko moim dzieciom prosto w twarz.

--

Paulinka

220. Data: 2011-11-15 22:20:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Misiu gdybyś miał choć krztę pokory, to wiedziałbyś, że przed Sądem
> Bożym staniemy razem ze wszystkimi,
> i z tym co w życiu co w życiu zrobiliśmy.

Co im złego w życiu...
--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...