Z kuchni :-)

41. Data: 2009-03-05 17:36:52

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisała;
Tak się zastanawiam,czy ty wogóle jesteś człowiekiem,tak z
tradycyjnego punktu widzenia.

===Antyfeminizm===
Pod pojęciem antyfeminizmu rozumie się ogólnie wszystkie kierunki
myślenia, które feminizm krytykują i same siebie postrzegają w
opozycji do niego.
Wczesnym antyfeministą był [[Ernest Belfort Bax]] (1854-1918). W tym
czasie większość społeczeństwa odrzucała ideę równouprawnienia.
Filozofowie, teolodzy i naukowcy jeszcze w XX wieku argumentowali, iż
kobiety "z natury", "z woli Boga" podporządkowane są mężczyznom i
dlatego muszą mieć niższą pozycję społeczną. Jeszcze w latach
dwudziestych niektórzy mieli wątpliwości co do tego, czy kobiety w
ogóle są ludźmi.
Pod koniec lat osiemdziesiątych w pewnych niewielkich, ale wpływowych
kręgach zaczęła się rozwijać nowa fala antyfeminizmu. Główny punkt
krytyki dotyczył tego, jakoby kobiety miały mieć już wystarczająco
praw, częściowo więcej niż mężczyźni, a więc feminizm stał się
niepotrzebny. Niektórzy mówili o "feminizmie państwowym". Krytycy tego
ruchu upatrują w nim prób powrotu do dawnych patriarchalnych wzorców.

a.googlegroups.com...

42. Data: 2009-03-05 17:37:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Wierzę źródłom, z których on korzystał - vide Biblioteka na Wawelu,
> niedostępna dla byle kogo, ale dla mnie i dla Sienkiewicza tak, także
> dla wykształconych ludzi, którzy mają brzydki zwyczaj z ciekawości
> czytać historyczne źródła, a nawet specjalnie wybierać się po to w
> tego typu miejsca :->
>
> Co do nazwisk zaś - choć to inny wątek - warto czasem też do owych
> źródeł zajrzeć, wtedy niewielu by się dziwiło ich znaczeniu i
> pochodzeniu :->

I tam występowała Jagienka, co na niedźwiedzia jak mężczyzna szła?

Qra

43. Data: 2009-03-05 17:38:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 16:58, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> <i...@g...pl> wrote in message

n.googlegroups.com...

> "
> No, nie potrafiłaby, bo i komputera nie było, to jak miałaby potrafić?
> Kiedyś. Ale potrafiłabym wiele innych rzeczy, które umiem i dziś, a
> których nie umieją/umiały niegdysiejsze/dzisiejsze kobiety.
> Co za durnowata pseudoteoria. A reszta jak wyżej.
> "
>
> Nie potrafiłabys obslugiwac komputera bez szkoły?

On pisał o czasach, kiedy siłą rzeczy nie mogłabym, bo o kompach
jeszcze ptaszki nie ćwierkały :-)

> Dzieciaki bez lekcji informatyki potrafią klikać.
> Zam przedszkolaki ktore umieją puszczać sobie gry.
>
> Do obslugi komputera potrzeba wiedza czytania i pisania,
> a do gier nawet i to nie jest.

Spoko - w czasach dzisiejszych to ja sobie poszłam dla przyjemności na
dwa podyplomowe fakultety, gdzie nauczyłam się o kompach i informatyce
delikatnie mówiąc sporo więcej, niż tylko to, jak się klika. W gry
akurat zupełnie nie gram - to rozrywka, która mnie absolutnie nie
bawi, skoro już poznałam coś takiego, jak ich programowanie oraz
programowanie bardziej ambitnych rzeczy. Ta "gra" pochłonęla mnie
swego czasu dokumentnie. Że nie pracuję akurat w tej dziedzinie? - ano
cóż, musiałabym równocześnie pracować w innych... a nie po to się ich
uczyłam. Przyjemność sprawia mi samo poczucie, że coś znam i wiem
wiecej, niż inni :-)

> Glob sie myli, bo nie przemyślał sprawy. To kolejny dowód że
> szkoła bez samodzielnego myślenia niewiele daje.

Wg mnie on jednak prezentuje jakieś tam samodzielne myślenie - ale
drogi jego myśli biegną jakimś popieprzonym upiornym fraktalem, bo to
tylko fraktal - czyli w każdym najmniejszym fragmencie powtarzalne i
odtwarzalne schematy dajace obraz całości, które widzę u wielu innych
ludzi, chorych z nienawiści i z popieprzonym całym! życiem z tego
powodu.

44. Data: 2009-03-05 17:39:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 17:46, glob <r...@g...com> wrote:
> i...@g...pl napisał(a):
> przestawiony szyk zdania-mickiewicz wielkim poetą był.

Nie, nie szyk, lecz błąd ortograficzny: dziewczynkOM, a nie
dziewczynkĄ.

45. Data: 2009-03-05 17:41:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
przestawienie szyku zdana jest formą poprawną Głąbie.

> U�ytkownik <i...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci
j.googlegroups.com...

46. Data: 2009-03-05 17:48:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
No, to się popisałaś znajomością literatury i historii,bo twój
dziadziuś i pradziadziuś itd.z plebsu rżnął dzieci aż wióry
leciały.Może dlatego twój mężuś kocha tradycje.

47. Data: 2009-03-05 17:53:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
Przecież od dawna u mnie jest dużo błedów ,już z tej całej nienawiści
do mnie zwracałaś mi na to uwagę.

48. Data: 2009-03-05 18:53:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Dobrze wiedzieć, że mój men nie jest jedynym na świecie
> stuprocentowym egzemplarzem. Inaczej pomyślałabym, że męski
> świat zaginął...

To, że Duch pisze coś tam coś tam, nie znaczy, że sam taki jest. Ale
Ty jak zwykle dotwarzasz sobie brakujące fragmenty układanki, żeby
tylko Ci pasowały do z góry przyjętej tezy.

--
Pozdrawiam - Aicha

49. Data: 2009-03-05 19:11:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl wrote:
Gdyby był nadal tradycyjny model społeczeństwa ,to byś na żadne
fakultety nie poszła, nie miałabyś praw wyborczych, ani żadnych
praw ,tylko o to chodzi ,że jako Kobieta masz sprany umysł przez
Kościół [bezosobowość]

50. Data: 2009-03-05 19:31:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
przestawienie szyku zdana jest formą poprawną Głąbie.

Dziewczynkom a nie dziewczynką na to zwróciła ci XL uwagę, głąbie z małej
litery.

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?