Data: 2010-11-17 09:51:07
Temat: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
Od: "gucio" <d...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie
ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o
tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku
Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu.
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach
gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz
Karty Gwarancyjnej wyrobu.
Z poważaniem
...........(imię i nazwisko)............
Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta
ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
Phone +48 22 565 80 00
Fax +48 22 565 81 00
z...@z...com.pl
www.zepter.pl
|