Zachowanie asertywne.

1. Data: 2004-11-10 11:56:14

Temat: Zachowanie asertywne.
Od: "GrzesiekR" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem w wyborze charakterystycznych zachowań asertywnych z następującego
pytania:

#8222;W budowaniu relacji z klientem stosuje się strategię współpracy. Polega ona

na tym, że klient i pracownik są partnerami i szanują swoje prawa, a
obsługujacy klienta pracownik zachowuje się asertywnie. Wybierz zwroty
charakterystyczne dla zachowań asertywnych:&#8221;
a) Z moich doświadczeń wynika, że...
b) Jeśli to panu przeszkadza, to...
c) Moim zdaniem...
d) Powinien Pan...
e) Jak możemy sobie z tym poradzić?
f) Ja proponuję, aby...
g) Wszyscy uważają, że...
h) To jest tylko moje zdanie...
i) To tylko pana obowiązek...
j) To nieistotne dla...
k) Radzę to szybko...
l) Sadzę, uważam, że...
m) W ten sposób tego nie można zrobić, to nieracjonalne...
n) To jest tylko moja opinia...
o) Jeśli tak mówię, to tak jest...
Czy jest ktoś, któ mógłby mi wskazać prawidłowe odpowiedzi.
z góry dziękuje.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-11-10 12:08:26

Temat: Re: Zachowanie asertywne.
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GrzesiekR" <g...@i...pl> wrote in news:04111012561421@polnews:

> [...]
> c) Moim zdaniem...
> d) Powinien Pan...
> e) Jak możemy sobie z tym poradzić?
> f) Ja proponuję, aby...
> g) Wszyscy uważają, że...
> h) To jest tylko moje zdanie...
> i) To tylko pana obowiązek...
> j) To nieistotne dla...
> k) Radzę to szybko...
> l) Sadzę, uważam, że...
> m) W ten sposób tego nie można zrobić, to nieracjonalne...
> n) To jest tylko moja opinia...
> o) Jeśli tak mówię, to tak jest...
> Czy jest ktoś, któ mógłby mi wskazać prawidłowe odpowiedzi.

a, b, h, n.

wzglednie: c, f, l.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora na pierwszej randce daje ci dupy.

1. Data: 2004-11-10 21:15:28

Od: "Hubert Kulik" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

GrzesiekR <g...@i...pl> napisał(a):

> Mam problem w wyborze charakterystycznych zachowań asertywnych z
następującego
> pytania:
>
> #8222;W budowaniu relacji z klientem stosuje się strategię współpracy.
Polega o
> [...]
> n) To jest tylko moja opinia...
> o) Jeśli tak mówię, to tak jest...
> Czy jest ktoś, któ mógłby mi wskazać prawidłowe odpowiedzi.

Moim zdaniem;)
Asertywne
a,c,f,h,k,l,n,
Inne: albo zalezy co za kropkami (moze byc asertywne i moze byc nieasertywne)
b,d,e,i,j,m,
albo nieasertywne
g,o

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2004-11-11 12:17:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

GrzesiekR:
> W budowaniu relacji z klientem stosuje się strategię współpracy.
> Polega ona na tym, że klient i pracownik są partnerami i szanują
> swoje prawa, a obsługujacy klienta pracownik zachowuje się asertywnie.

Zachowania asertywne sa nieefektywne w budowaniu _trwalych_ relacji
partnerskich w przypadku wspolpracy z klientem.

Firmy ktore wykorzystuja tego typu strategie wspolpracy z klientem
przegrywaja konkurencje na korzysc firm stosujacych znacznie bardziej
przyjazne (uslugowo-doradcze) formy zachowan w budowaniu relacji
z klientami.

Innymi slowy prawdopodobnie uczysz sie z materialow z II polowy XX
wieku, ktore w I polowie XXI wieku wyraznie sie zdezaktualizowaly.

Dla jasnosci: asertywnosc nie jest czyms o czym nalezy definitywnie
[juz] zapomniec, lecz na dzis _niezbednym jest_ niezmiernie wyjatkowe
przypominanie sobie o asertywnosci w takim kontekscie w jakim ekponuje
ja pytanie z tematu.

W tej sytuacji staje sie jasne, ze zbytnie skupianie sie na pytaniu o
przyklady wypowiedzi asertywnych pracownika [niedzisiejszej] firmy
to [obecnie] pewna istotna strata czasu.

--
Czarek

1. Data: 2004-11-11 12:21:51

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet napisał:

> W tej sytuacji staje sie jasne, ze zbytnie skupianie sie na pytaniu o
> przyklady wypowiedzi asertywnych pracownika [niedzisiejszej] firmy
> to [obecnie] pewna istotna strata czasu.

Stratą czasu, jest dyskusja z tobą.

--
GABi

Czego i dlaczego sie boje