Zelazko z generatorem pary

11. Data: 2018-11-08 23:08:24

Temat: Re: Zelazko z generatorem pary
Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-08 o 10:23, ws5 pisze:

> Nie prosciej poogladac jakies filmy z prezentacja...
> np. https://www.youtube.com/results?search_query=Tefal+G
V+9080

Obejrzałem te filmiki i nie widzę na nich odpowiedzi na moje pytanie.
Jeśli żelazko jest włączone, rozgrzane, ustawienie wyższe niż SYNTH,
pozycja żelazka pozioma, przycisk na rączce niewciśnięty - ma być sucho,
czy ma lecieć para - ?

12. Data: 2018-11-09 04:27:57

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-11-07, Poldek <p...@i...eu> wrote:

> W serwisach potrafią opowiadać dyrdymały.
> Pytanie kieruję przede wszystkim do osób, które mają tego typu
> urządzenia - żelazko z generatorem pary, szczególnie Tefal.

Para ma lecieć ciągle. Powód jest taki, że para powoduje zmiany
właściwosci tkaniny, wiec jak prasowanie z parą ma działac, to ta para
musi tam być najlepiej na okragło. Tak ma Philips, tak ma Tefal, tak ma
Rowenta i kazdy powazny producent żelazek.

--
Marcin

13. Data: 2018-11-09 14:55:44

Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musi tam być najlepiej na okragło. Tak ma Philips, tak ma Tefal, tak ma
> Rowenta i kazdy powazny producent żelazek.

Oddałem tego GV9080 - bo miałem taką możliwość bez podawania przyczyny,
wziąłem drugiego, nowego GV9080 i działa dokładnie tak samo. Tzn. na
każdym ustawieniu para leci tylko, gdy jest wciśnięty przycisk w rączce.

Będę zobowiązany za wypowiedź kogoś, kto ma podobny generator pary,
najlepiej Tefal. Czy para leci cały czas na każdym programie, czy też
para leci dopiero wtedy, gdy jest wciśnięty przycisk na rączce - ?

Obejrzałem filmiki na youtube i nic z nich jasno nie wynika.

czyszczenie kominu - gaz
Pytanie z tych ciekawych :)
Czyszczenie starego miedzianego młynka
Dlaczego teflon sie zle myje?