Zespół suchego oka -jakie krople?

11. Data: 2007-04-04 14:41:56

Temat: Re: Zespół suchego oka -jakie krople?
Od: "Sidi" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " m" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eu8frh$93i$1@inews.gazeta.pl...
> Jakie krople polecacie na tę dolegliwość?
> Byłem w aptece i wybór jest tak duży że nie wiem co mam wziąść
> Pozdrawiam

Spróbuj "Tears Naturals"

12. Data: 2007-04-04 14:43:32

Od: "Sidi" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szafir lecz nie oszlifowany" <c...@o...pl> napisał w
wiadomości news:1703.0000014e.460999b6@newsgate.onet.pl...

> a na moje oczy (szczypiące, swędzące) co jest potrzebne?

Cromohexal na przykład - o ile to na tle alergicznym/atopowym. Najlepsza
wizyta u okulisty :)

13. Data: 2007-04-11 21:03:09

Od: "szafir lecz nieoszlifowany" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żałuję, że kupiłem żel Oftagel (16,50 zł). Po podaniu żel momentalnie wysycha
przez co nie nawilża oczów :(

Ropny katar u dziecka-walczymy już ponad pół roku a on ciagle jest
Tomografia komputerowa w trybie ambulatoryjnym
opis usg nerki
cisnienie w oku
Gastroskopia, a tasiemiec