Złoto "brudzi" ???

następny post »
Data: 2003-03-17 21:37:25
Temat: Złoto "brudzi" ???
Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl>

Mam takie pytanko... czy ktos wie dlaczego np. pojawia sie "brud" po
noszeniu zlota? Nie wiem czy to brud czy co to jest. Wyjasnie, ze nie jest
to jakas podroba. Dlaczego tak sie dzieje? Dlaczego nie dzieje sie to
codziennie tylko przez jakis czas, raz slabiej raz mocniej widac. Czy moze
to oznaczac jakas chorobe, bo o tym kiedys cos slyszalam...

Pozdrawiam
Alex