Zmasowany atak szkodnikoof

31. Data: 2000-05-17 06:43:11

Temat: Re: Zmasowany atak szkodnikoof
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Nie badz taka.Wszyscy i tak czekaja na deszcz.

Jak ma to qmac' ?

P.,
r..

32. Data: 2000-05-17 06:56:59

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Zrob nam relaksowy przerywnik,coby odciagnac mysli czy wszystko juz wyschlo
,czy nie.
Pozdrawiam Juras.
acha qmac rozumiem jako kumac,nie jako k... .....c.
JK

33. Data: 2000-05-20 05:55:26

Temat: Re: Odp: Zmasowany atak szkodników
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> Na ziemiorki w rozsadzie nie pomoglo.
> Ale moze dlatego, ze to niemiecka ziemia ogrodnicza i ichniejsze ziemiorki

Tez mozliwe :-). Po wystawieniu na balkon znowu mi sie wdalo cos na
powiojnik, mszyce i jeszcze inne talatajstwo, jak przestanie padac bede
pryskac :-)

Pozdrowki,
Anka

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

34. Data: 2000-05-21 22:02:13

Temat: Re: zwariowane
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies historyjki z dlugoscia dnia i iloscia swiatla - ale Jerzy na pewno
> wytlumaczy to lepiej i bardziej naukowo.
Sa rzeczy na swiecie o których filozofom sie nie snilo...
pozdr. Jerzy

35. Data: 2000-05-22 07:03:27

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Czym pryskasz na balkonie,chodzi mi o urzadzenie.
Nie chce mi sie taskac do domu opryskiwacza,masz moze jakis mniejszy patent?
Juras

36. Data: 2000-05-22 10:01:41

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozłowski wrote:

> Czym pryskasz na balkonie,chodzi mi o urzadzenie.
> Nie chce mi sie taskac do domu opryskiwacza,masz moze jakis mniejszy patent?

Korzystam ze zwyklego spryskiwacza, jakiego uzywam do prasowania (mamie zostalo
takie cos po jakiejs odzywce do wlosow czy cos). Nie polecam natomiast tych
kupnych spryskiwaczy do kwiatow/bielizy, bo sie psuja po pol raza uzycia.

Pozdrawiam,
robal.

37. Data: 2000-05-22 21:42:44

Temat: Odp: Odp: Zmasowany atak szkodników
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz uzyc do tego zwyklego spryskiwacza po plynie do mycia szyb ..... lub
po kosmetykach samochodowych.

Pozdrawiam - Jagoda

Użytkownik Jerzy Kozłowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał

38. Data: 2000-05-24 05:36:20

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> Nie polecam natomiast tych
> kupnych spryskiwaczy do kwiatow/bielizy, bo sie psuja po pol raza uzycia.

Chyba od 6 lat uzywam spryskiwacza "Pimet". Dziala. Tylko od czasu do
czasu trzeba go rozebrac i przeczyscic. Od jakichs 3 lat mam tez (i
uzywam) spryskiwacz "Kwazar" - jak dotad bez awarii.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

39. Data: 2000-05-24 09:02:06

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Chyba od 6 lat uzywam spryskiwacza "Pimet". Dziala. Tylko od czasu do
> czasu trzeba go rozebrac i przeczyscic. Od jakichs 3 lat mam tez (i
> uzywam) spryskiwacz "Kwazar" - jak dotad bez awarii.

No tak, ale kupuje takie noname.

Pozdrawiam,
robal.

40. Data: 2000-05-24 09:32:43

Temat: Re: Zmasowany atak szkodników
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> No tak, ale kupuje takie noname.

To lepiej kupic spryskiwacz 'name' i miec na kilka lat a nie na "pol
raza uzycia".

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl