Strona główna Grupy pl.rec.dom Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany? Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?

Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie używany?

następny post »
From: "Gosia" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Zmywarka - czy wlewać wodę do pojemnika na sól, jeśli nie będzie
używany?
Date: 19 Jan 2008 16:33:55 +0100

Witam,

Zakupiłam zmywarkę AEG Favorit. W instrukcji jest informacja, że jeśli korzysta
się z tabletek 3x1, to nie ma potrzeby wsypywania soli zmiękczającej wodę do
pojemnika. W innym miejscu, tam gdzie jest mowa o uzupełnianiu w/w soli,
napisano z kolei, że przed pierwszym podłączeniem zmywarki (i wsypaniem soli)
należy nalać do tego pojemnika wody. No i teraz nie wiem: czy jeśli nie będę
używać osobno soli, to mimo wszystko należy wlać wodę do pojemnika, czy tego nie
robić? Pytanie zapewna lamerskie, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz...