Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak:

301. Data: 2010-02-03 15:53:33

Temat: Re: Dalej w temacie - czyli, nie na temat:
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>
news:1jy2sx01t9w5v.19943cl034hit.dlg@40tude.net...

> Wymyśla się coś tylko na podstawie odkryć...
> -- Ikselka.

Niekoniecznie. Potrafię gdy chcę wymyślać niestworzone historie
i nazywać je naturą - dla jaj oczywiście, bo z naturą, którą się
odkrywa - nie mają nic wspólnego np. hipodakozaura to
narzeczona hipodakozaura. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

302. Data: 2010-02-03 16:59:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 16:53:33 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> i nazywać je naturą - dla jaj oczywiście, bo z naturą, którą się
> odkrywa - nie mają nic wspólnego np. hipodakozaura to

Jak to nie mają nic wspólnego? - mają, choćby z odkryciem istnienia płci.
;-P

--

Ikselka.

303. Data: 2010-02-03 17:15:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Jak to nie mają nic wspólnego? - mają, choćby z odkryciem
> istnienia płci. ;-P
> -- Ikselka.

A której płci? Tej naturalnej, która JEST fizycznie - czy tej wirtualnej,
która ISTNIEJE psychicznie? Może oba hipodakozaury są tej
samej płci fizycznej? Skąd to możesz wiedzieć, gdy różnią się
wewnętrznie, a nie zewnętrznie.
a więc tak:
Naturę fizyczną się odkrywa fizycznie po cechach zewnętznych.
Naturę psychiczną można się tylko domyślać
Szkiełko i oko nie wykryje baby w chłopie, a chłopa w babie
chyba że jakiś wykrywacz kłamstw badając podniety.
np. globcio wydaje się być typową babą psychiczną z lófcikiem ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

304. Data: 2010-02-03 17:16:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 18:15:24 +0100, Robakks napisał(a):

> A której płci? Tej naturalnej, która JEST fizycznie - czy tej wirtualnej,
> która ISTNIEJE psychicznie? Może oba hipodakozaury są tej
> samej płci fizycznej?

Trochę nudzisz, Robakksie :-)
--

Ikselka.

305. Data: 2010-02-03 17:22:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Trochę nudzisz, Robakksie :-)
> -- Ikselka.

A po czym rozpoznasz płeć krasnoludka skoro go nie ma.
Jaką ma naturę i jakie potrzeby? Jest łysy czy kostropaty
i woli po bożemu czy wybiera sobie figury Kamasutry na chybił-trafił?
Więc są dwie NATURY
1. ta, którą się odkrywa
2. ta, którą się wymyśla
Tak? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

306. Data: 2010-02-03 17:27:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Trochę nudzisz, Robakksie :-)
> --
>
> Ikselka.

Hipotetyk

307. Data: 2010-02-03 17:32:19

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "XL" <i...@g...pl>

> Hipotetyk

Chodziło o rozstrzygnięcie: co to znaczy działać wbrew naturze
i podział na dwie natury: jedna może działać przeciw drugiej.:)
Natura fizyczna i natura psychiczna
To nie są hipotezy, ale PEWNIKI. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Ogolnie...
pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"