Zupa chrzanowa - przetestowana!

From: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Zupa chrzanowa - przetestowana!
Date: Wed, 9 Jan 2002 22:06:33 +0100

Sprawozdanie w jednym egzemplarzu napisane na prosbe Mechci :o)))))).
Zupa chrzanowa zostala pzetestowana. Ufffff..... Ciezko jakos po tej
zupce.... Ale poza tym byla bardzo dobra, mialo zostac na jutro (to tak
zeby jutro nie gotowac ;o))) , ale bede musiala, bo nic mi nie zostalo,
zjadlam dwa duze talerze. Oj, brzuszek, moj brzuszek...

Jezeli chodzi o sama zupke, a nie o efekty, to przepis mi sie kiedys nawinal
na stronie Winiar. Troche go zmodyfikowalam i efektem jest objedzenie sie
;o).A robilam ja tak (przyznaje sie jak na spowiedzi):

Jedna kajzerke (wieku nie podam, bo ludzie tyle nie zyja) pokroilam i
wrzucilam do piekarnika, na grzanki. Do garnka wsypalam troche mrozonki
"Wloszczyzna" (w oryginale bylo - 1 marchewka, 1 pietruszka, 1 maly seler),
kostke rosolku drobiowego (w oryginale 3 kostki na 6 porcji, ale co tam
proporcje - bylam glodna i koniec...), zalalam wrzatkiem i zanioslam do
kuchni. W tym czasie przeczytalam kilka postow, potem przypomnialam o zupie,
wiec w panice rzucilam sie do kuchni, ale na szczescie jakas dobra dusza
dopilnowala moja zupe i zmniejszyla ogien :o))). Niech Pan jej w dzieciach
wynagrodzi :o))). Warzywa byly juz dobre, wiec do zupy dodalam lekka
zasmazke z maki, dorzucilam tak z pol kubeczka smietany i 3 lyzeczki chrzanu
(w oryginale bylo 1/2 szklanki smietany, 2 lyzki chrzanu na 3 kostki rosolu
i nie bylo zasmazki - smietana z chrzanem prosto do zupy, ale co mi tam...
oryginal ;o)). W tym momencie poczulam dziwny zapach z piekarnika... Ale
zdazylam, moja leciwa kajzerka, jeszcze zyla ;o). Niestety niedlugo, bo po
chwili utopilam ja w pachnacej chrzanem zupie :o) A i jeszce jeden wazny
moment - w mojej zupce plywaly male kluseczki z maki i smietany, tzn. w tym
glodnym pospiechu zle rozmieszana zasmazka ;o). Ludzie, jakie byly dobre...
Takie mieciutkie... A teraz moj brzuszek taki twardy i okragly...

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/