antysemityzm

31. Data: 2009-10-13 11:47:34

Temat: Re: antysemityzm
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:16:09 +0200, Prawusek napisał(a):

> "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> wrote in message

> polityki,

> BEZWZGLĘDNIE - działał z premedytacją.

Umykał przed prawem podobno NAJLEPSZYM w świecie, nie?
;-P

> Nie wiem, nie śledziełem jego dokonań w tej dziedzinie

A może trzeba? Kto wie?

> Niestrawny po za niektórymi fragmentami.

Dokładnie.

> Ogólnie - twórczość - jaka by nie była

W sumie taka sobie, jak się dobrze zastanowić. Jedyny pozytywny wyjątek -
"Dziecko Rosemary".

> - nie znosi praw i obiowiązków
> społecznych, a popełnił najpodlejszy czyn za jaki uważam to, co zrobił, jako
> człowiek i ojciec dzieciom.

Howgh.
--

Ikselka.

32. Data: 2009-10-13 11:52:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

Po ponurym temacie w jakich rozkoszują się syjonisci mam dla Ciebie chwilę
rozrywki:
http://www.youtube.com/watch?v=E0PiQCKrvCI

33. Data: 2009-10-13 12:20:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...

Wiki pisze nieprawidlowo.

Zydokomuna nie jest haslem antysemickim - okresla pewne srodowiska
zydow - komunistow. Oczywiscie slowo ma negatywne zabarwienie, bo
takie zabarwienie ma komunizm.

Zydzi komuniscie - byly to bardzo konkretne srodowiska, ktore - co ciekawe -
nienawidzily samych Zydow, ich tradycji.
Takich internacjonalistow ktorzy walczyli z wszelka tradycja, "tworzac nowy
wspanialy swiat".

Przykladowe slowa Marksa:
"Bogiem żydów jest weksel. Twardą naturę żydowskiego charakteru nie należy
tłumaczyć ich religią, ale tym, co służy za podstawę religii żydowskiej,
mianowicie ich egoizmem ... Co jest podstawą żydostwa? Korzyść własna. Co
jest świeckim obyczajem żydów? - szachrajstwo. Co jest istotnym bogiem
żydów? Pieniądz."

Srodowiska zydow komunistow obecne sa w najwyzszych wladzach ZSRR, obok
Stalina (Zenowiej, Kamieniew, ...).
W najwyzszych wladzach NKWD - 40-60% stanowili Zydzi!
W Polsce po II wojnie - okolo 30%-50%
kierownictwa SB stanowili Zydzi - przy rownoczesnym udziale w ludnosci
jakies 2-5%.

To sa te wlasnie srodowiska ktora okresla sie mianem zydo-komuny, wywodzace
sie ideowo od Marksa.

Pozdr,
Duch

34. Data: 2009-10-13 12:39:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 14:20, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> Wiki pisze nieprawidlowo.
> Zydokomuna nie jest haslem antysemickim - okresla pewne srodowiska
> zydow - komunistow. Oczywiscie slowo ma negatywne zabarwienie, bo
> takie zabarwienie ma komunizm.

Dzieki Duchu za starania.

No coz, chyba po prostu nie bede sie wtracac w dyskusje,
poruszajace tematy, ktorych tak naprawde nie jestesmy
w stanie do konca prawdziwie i uczciwie wyjasnic.
Zbyt wiele tu bowiem subiektywnych odczuc, zbyt
wiele osobistych przezyc, splatanych czasem, swiadomie
lub nie, z haslami propagandy, roznego rodzaju i pochodzenia.

Pozdrawiam.
:)

35. Data: 2009-10-13 12:44:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:52:30 +0200, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> Po ponurym temacie w jakich rozkoszują się syjonisci mam dla Ciebie chwilę
> rozrywki:
> http://www.youtube.com/watch?v=E0PiQCKrvCI

Bingo!
Tańczy się to twist.
W szpilkach też dałam radę - chyba z pięć razy szło na weselu :-)))

--

Ikselka.

36. Data: 2009-10-13 12:48:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:20:48 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> jakies 2-5%.
>
> To sa te wlasnie srodowiska ktora okresla sie mianem zydo-komuny, wywodzace

Dokładnie.
--

Ikselka.

37. Data: 2009-10-13 12:51:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
On 13 Paź, 14:20, "Duch" <n...@n...com> wrote:

"
[...]

Napisalem historycznie bo chcialem wyjasnic geneze slowa.

Sprawa calego antysemityzmu jest dosc specyficzna bo
wystarczy np. ze nie spodoba sie proba wybielenia Polanskiego i
od razu zostaje sie antysemita.
Co jest rowne z jakas zbrodnia czy wykleciem.

Pozdrawiam,
Duch

38. Data: 2009-10-13 12:56:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

Dodam jeszcze ze zydzi-komunisci to nie jest jakas wiekszosc Zydow.
Za to mocno widocznymi bo zajmujacy eksponowane stanowiska
glownie dzieci wspolpracy z komunizmem, a to przeciez ZSRR wygralo wojne
(mowie o Polsce).

Pozdrawiam,
Duch

39. Data: 2009-10-13 13:10:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:56:51 +0200, Duch napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> Dodam jeszcze ze zydzi-komunisci to nie jest jakas wiekszosc Zydow.
> Za to mocno widocznymi bo zajmujacy eksponowane stanowiska
> glownie dzieci wspolpracy z komunizmem

...i to własnie te osobowości są prawdziwymi antysemitami najczęściej,
katami własnych podległych sobie współplemieńców, zwyczajnych
Żydów-obywateli. Bo legendarna ydowska solidarność ogranicza się wyłącznie
do wąskiego kręgu bogatych lub wpływowych... Patrz - choćby antyżydowskie
czystki w ZSRR za Stalina.

--

Ikselka.

40. Data: 2009-10-13 13:59:22

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wąskiego kręgu bogatych lub wpływowych... Patrz - choćby antyżydowskie

oj, chyba nie do końca tak jest:-). Po raz pierwszy w życiu spotkałem się z
tąsolidarnością, jak znajomi wrócili "Batorym" z Kanady. Opowiadali, jak po
wpłynięciu do jakiegoś kanadyjskiego portu na pokład weszło kilku żydów-
nawet ubranych w hałaty- rozłożyli stolik, i wyczytywali po nazwisku
niektórych pasażerów statku. Kto podszedł- dostawał 100$. Jakiś pasażer
wpadł na pomysł, żeby podejść i zdziwić się, że go tam nie ma (na tej
liście- 100$ to wtedy dla Polaka była kwartalna pensja)- ale usłyszał w
odpowiedzi: a z jakiej gminy? Potem docierało do mnie sporo podobnych
opowieści- ale właściwie do momentu, kiedy Szczepkowska ogłosiła, że upadł
komunizm- były to na ogół (za wyjątkiem tej opowieści znajomych) informacje
z drugiej ręki. Do czasu, aż małżonka nie rozpoczęła pracy w teatrze.
Dopiero zobaczyliśmy- wokół nas- jak bardzo ci ludzie się wspierają.
Bezrobocie wśród aktorów, wygryzanie się, polowanie na jakikolwiek kontrakt?
Jeśli się nie jest z Narodu Wybranego, to tak. A jak się jest- to można iść
do innego przedstawiciela szlachty jerozolimskiej- dajmy na to,
Fajbusiewicza- on kręci "997"=- i każdy bezrobotny o odpowiednim pochodzeniu
dostanie jakąś chałturkę. A to jest reguła. A Polacy patrzą- i idą w kolejkę
po zasiłki.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.
Oczywiście- miałaś wiele racji w tym, co napisałaś- bo np bogaci Żydzi
protestowali przeciw przyjęciu do USA statku z Żydami wypędzonymi przez
Hitlera. Ale ta solidarność jest widoczna w ramach danej grupy społecznej.

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...