antysemityzm

21. Data: 2009-10-12 23:27:32

Temat: Re: antysemityzm
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U�ytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisa� w wiadomo�ci

> ROTFL!!!
>

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

No Chironek co z twoją uczciwością, ja tu wkleiłem z linków
psychologów rzeczy gdzie ewidentnie się stwierdza że to kk jest
źródłem fobi antysemickiej i wielu innych, no przecież nie da rady
powiedzieć że globik ma obsesje na temat kk, bo co psychologowie
również dostali obsesji na temat kk, wszyscy zwariowali na temat kk
Na ja ci tu wklejam profesjonalistów, a ty źródła antysemickie i
zobacz jest sprzeczność. Bo psychologowie twierdzą że kk nienawidzi
innowierców, a ty twierdzisz za pomocą swojego że uwielbiają
innowierców. No i to jest ciekawy moment, bo mamy racjonalizacje,
wystarczy wejść na pl.soc . religię i tam nawet sam wypisywałeś
ochydne rzeczy na temat Żydów. Więc jak to jest. ? No co z tobą, wiatr
zawiał, przecież dzisiaj słabo wieje, no bo nie rozumiem.?

22. Data: 2009-10-12 23:57:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> ochydne rzeczy na temat Żydów. Więc jak to jest. ? No co z tobą, wiatr
> zawiał, przecież dzisiaj słabo wieje, no bo nie rozumiem.?
Ty Chironek, ale tak myślę skąd nagle twoja troska o Żydów, no bo co
kuleczki w łeb się przestraszyłeś czy co, a może wyznacznika bycia
śmieciem społecznym i tak się zatroskałeś;)))))))
No cóż to nie jest wina globika że zadajesz się z nieodpowiednim
towarzystwem i sam jesteś odpowiedzialny że polazłeś do kk. No ale tak
myślę że teraz taka AK zabijająca polskich antysemitów to by się
przydała, zabacz jak by szybko Józef Stalin Rydzyk z Rozgłośni z
Torunia wyparował , a ile rozmudlonej katolickiej patologi by się
ładniutko wybiło.
Może zmienisz zdanie i założymy od nowa AK i wyrypiemy z narodu te
śmiecie, no bo leczyć to oni się nie chcą.

23. Data: 2009-10-13 07:39:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]

ochydne rzeczy na temat Żydów. Więc jak to jest. ? No co z tobą, wiatr
zawiał, przecież dzisiaj słabo wieje, no bo nie rozumiem.?
Psychologowie twierdzą? Piękne stwierdzenie. Proszę o ich listę

serdecznie pozdrawiam

Chiron

24. Data: 2009-10-13 08:26:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Właściwie...to masz rację. Czasem trudno mi do kogoś podejść "z punktu
> zero". To metoda Kahunów- Ho'oponopono. Jeśli nie znasz: zalecają oni,
> żeby za każdym razem w relacji z drugą osoba podchodzić tak, jakby to
> było po raz pierwszy (to tak w skrócie). Uczę się tego, ale- jak
> zauważyłeś- wciąż mam z tym problem:-)

ja nie wiem czy ty masz z tym problem, ale skoro tak mówisz :)
dyskusja z definicji powinna być uczciwa.

25. Data: 2009-10-13 10:05:00

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie pomocnicze ...
Czy ktokolwiek na tej grupie miał/ma osobisty kontakt z Żydem mówiącym
płynnie po polsku, wystarczajaco długi, żeby z nim porozmawiać o poglądach
itp itd ? Nie mówię o politykach z telewizora, redaktorach gazet i szefach
banków
tylko o osobistych znajomościach - sąsiad, kolega na studiach, ewentualnie
szef w firmie.
Są Ci Żydzie w Polsce, czy są gdzieś 'w bunkrach pod Polską' ?

Edwardzie - bez ściemy ... Jesteś Żydem ? Możesz coś o swojej
rodzinie powiedzieć ? Byli ubekami, politrukami, bankierami ?
Śmierdzączosnkiem i parchem ? Pytam - bo coś tam ze dwa razy
się przyznałeś w oparach gorących dyskusji - raz, że dziadek,
potem, że Ty sam ... Jak to jest ?

26. Data: 2009-10-13 10:42:47

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> wrote in message
> [...]
> Śmierdzączosnkiem i parchem ? Pytam - bo coś tam ze dwa razy
> się przyznałeś w oparach gorących dyskusji - raz, że dziadek,

Nie jestem Edwardem, ale mam znajomych parchów mówiących świetnie po
polsku i sabatujących. Nie przeszkadzają mi - nie pchają się do polityki,
władzy, banków.
I nigdy nie byłem Żydem, żydem, takoż nie jestem i nie będę.
A wymienieni to Chazarowie, nie Polacy, Zasługują na szacunek. Najgorsze
jest wojujące syjonistyczne parchło. Na krem fanatyków.

27. Data: 2009-10-13 10:51:58

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Najgorsze
> jest wojujące syjonistyczne parchło. Na krem fanatyków.

Jakie jest Twoje zdanie w poniższych kwestiach (osobno):
1. Czy Polański powinien ponieść karę za gwałt/seks z nieletnią dokonany
przed 30 laty i za umykanie przed USA wymiarem sprawiedliwości ?

2. Czy Polańskiego zaliczyłbyś to wojujących syjonistów ?

3. Czy film 'Pianista' widziałeś i mógłbyś ocenić jako 'dobry' ?

28. Data: 2009-10-13 11:16:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. Czy Polański powinien ponieść karę za gwałt/seks z nieletnią dokonany
> przed 30 laty i za umykanie przed USA wymiarem sprawiedliwości ?

BEZWZGLĘDNIE - działał z premedytacją.

> 2. Czy Polańskiego zaliczyłbyś to wojujących syjonistów ?

Nie wiem, nie śledziełem jego dokonań w tej dziedzinie

> 3. Czy film 'Pianista' widziałeś i mógłbyś ocenić jako 'dobry' ?

Niestrawny po za niektórymi fragmentami.

Ogólnie - twórczość - jaka by nie była - nie znosi praw i obiowiązków
społecznych, a popełnił najpodlejszy czyn za jaki uważam to, co zrobił, jako
człowiek i ojciec dzieciom.

29. Data: 2009-10-13 11:24:54

Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ogólnie - twórczość - jaka by nie była - nie znosi praw i obiowiązków
> społecznych, a popełnił najpodlejszy czyn za jaki uważam to, co zrobił,

Dzięki za odp.

30. Data: 2009-10-13 11:36:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=NOErZuzZpS8

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...