avastin

1. Data: 2008-01-26 18:35:35

Temat: avastin
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ratunku. Pomocy. Proszę radę. Mój mąż nie dostaje Avastinu, jak sądzę
z powodu opieszałości NFZ. Być może przyczyną tego jest coś innego.
Niemniej proszę napiszcie co zrobić aby ten lek uzyskać. Nie mamy
stosownego zaplecza finansowego na zakup. Czy firma rosche dysponuje
ampułkami tego leku, które są traktowane jako reklama. Jak to uzyskać.

2. Data: 2008-01-26 21:44:13

Temat: Re: avastin
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 19:35, r...@g...com wrote:
> [...]
> stosownego zaplecza finansowego na zakup. Czy firma rosche dysponuje
> ampułkami tego leku, które są traktowane jako reklama. Jak to uzyskać.

Drodzy państwo. Mój maż 34 lata ma chorobę nowotworową. Stan
zaawansowany (zajęte węzły chłonne i wątroba). Obecnie jest w fazie
leczenia. Lek avastin, który do niedawna otrzymywał przynosił
doskonałe rezultaty. Niestety obecnie wstrzymano mu jego podawanie.
Proszę napiszcie jak go uzyskać.

3. Data: 2008-01-28 17:26:27

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:44, r...@g...com wrote:

> [...]
> leczenia. Lek avastin, który do niedawna otrzymywał przynosił
> doskonałe rezultaty. Niestety obecnie wstrzymano mu jego podawanie.

Avastin, opracowany przez firmę Genentech, należącą do koncernu Roche
w Polsce nie jest refundowany, są tez przeciwskazania do podawnia tego
leku.
Istotne z jakiego powodu wstrzymano podawanie.
Ta sprawa ni do rozstrzygnięcia przez net.
Musisz rozmawiac z onkologiem, kt, prowadzi leczenie.
firmy czasem przekazuja lek jako próbki , ale do placówek ochrony
zdrowia tylko.
Genetech ma program pomocy dla pacjentów wymagajacych leczenia
avastinem, ale to chyba działa tylko w USA zobacz:
http://www.gene.com/gene/news/kits/corporate/patient
acc-factsheet.html#avastinpatient
tam masz adresy i telefony,
NFZ moze czasem refundowac lek nie figurujący na liście, jest taka
procedura, ale to możliwe na wniosek lekarz leczącego.
pa st

stan ciagłego napiecia
prosze o opinie mri
technika wstrzykiwania fraxiparine
Jak wzmocnić nos
Plody nie czuja bolu podczas aborcji [crosspost]