bole nerek

następny post »
Data: 2004-01-07 12:06:07
Temat: bole nerek
Od: "TK" <bez spamu@wp.pl>

Witajcie!
Moj maz od kilku lat cierpi na nawracajace bole nerek. Ostatnio wystepowaly
one sporadycznie lecz w ciagu ostatnich kilkunastu dni nasilily sie
znacznie. Do tej pory nie towarzyszyly tym bolom zadne inne dolegliwosci az
do dzisiaj. Dzis bol jest bardzo silny i towarzysza mu wymioty i mdlosci.
Nie pomagaja zadne srodki przeciwbolowe, nawet zazywana wczesniej nospa. Maz
byl u lekarz mniej wiecej 1 1/2 roku temu, ten stwierdzil piasek w nerkach i
kazal mu pic duzo plynow oraz nie unikac piwa by oczyscic nerki. Teraz nie
moge sklonic mojego meza do pojscia do lekarza, caly czas powtarza ze ten
bol minie, tak jak zawsze. A mnie to zaczyna coraz bardziej niepokoic. Co to
moze byc? Nie wiem jak go sklonic by poszedl do specjalisty... Pozdrawiam.
TK