boski język męża ikselki

371. Data: 2009-04-28 20:23:26

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> To przyjedź do Wrocławia, obejrzę Twoje dłonie w mrokach Pasażu
> Grunwaldzkiego ;)

Co tam dłonie. Skupimy się tym razem na kurzych łapkach. ;)

Ewa

372. Data: 2009-04-28 20:40:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co tam dłonie. Skupimy się tym razem na kurzych łapkach. ;)

Jak brylantów na tych kurzych łapkach nie nosi, to może chociaż złote
jaja znosi;)
Qra przyjeżdżaj do stolicy! Dolnego Śląska:)

--

Paulinka

373. Data: 2009-04-28 21:13:01

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniknapisał w wiadomości:

> Efekty twojego wymachiwania raczej marne - zęby mocne mam. Najlepiej
> to widać, gdy ktoś cienką inteligencją przed nimi macha.

W wirtualu jeśli mowa o zębach, to albo są to reklamy gabinetów
dentystycznych albo o zębie czasu rozprawiamy. Nie mogła być taka
cienka, skoro w pamięć się wryła na tak długo.
Nawet jak się z tym nie zgadzasz, to ja się zgadzam.

michał

374. Data: 2009-04-28 21:23:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krowa inteligentna - rozumiem.
> :->

Tego nie wiem. Przeanalizuj jeszcze!

michał

375. Data: 2009-04-28 21:26:26

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej wyrzucę tv.

> Boli?

Wybacz, że to powiem, ale jeśli myślisz, że bolą mnie Twoje diameny, to
musisz być pierdolnięta.

michał

376. Data: 2009-04-28 21:29:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Wybacz, że to powiem, ale jeśli myślisz, że bolą mnie Twoje diameny, to
> musisz być pierdolnięta.

O! Następny przeklina.

--

Paulinka

377. Data: 2009-04-28 21:34:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 23:13, michał <6...@g...pl> wrote:

> Nawet jak się z tym nie zgadzasz, to ja się zgadzam.

Poziomy Twoich abstrakcji staja sie coraz abstrakcyjniej abstrakcyjne.
A tusze, ze to jeszcze nie koniec Twoich abstrakcjowzlotow.

:)

378. Data: 2009-04-28 21:46:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

[...]
> O! Następny przeklina.

Za każde przekleństwo 10 zł na PiS.

Saulo

379. Data: 2009-04-28 21:49:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> Za każde przekleństwo 10 zł na PiS.

Albo na budowę sanktuarium bliżej XL.

--

Paulinka

380. Data: 2009-04-29 06:54:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Jak brylantów na tych kurzych łapkach nie nosi, to może chociaż złote jaja
> znosi;)

A pewnie, że robię jaja sobie. Może nie złote, ale często bezcenne.

> Qra przyjeżdżaj do stolicy! Dolnego Śląska:)

Jak się kiedy trafi okazja, to się przypomnę.

Qra, skoro harpie stołeczne mnie nie zadziobały, to może i te dolnośląskie
oszczędzą

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...