buritos chce zrobic ale nie wiem jak :) hahaha

1. Data: 2002-03-26 15:57:32

Temat: Re: buritos chce zrobic ale nie wiem jak :) hahaha
Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message news:a7q4qd$hec$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> no ja nie wiem Grzesiu, zawsze myślałam że buritos to bardziej do
> enchilladas podobne, a z taco czy tacos niewiele mają wspólnego, no może
> farsz, ale nie ciasto.
> Zresztą już sama nie wime, głowa mnie boli.

Zgadza sie mniej wiecej. Tacos to takie kanapki na zimno - plaster wedliny
i zoltego sera pomiedzy zlozona na pol tortilla. Buritos podaje sie na
cieplo z farszem przypominajacym zazwyczaj, zeskrobana z patelni przypalona
fasole, czasami mieso. Jedno i drugie niesmaczne.... Tak to przynajmniej
wyglada w oryginale czyli w Meksyku....

Pozdro,

Marek

1. Data: 2002-03-26 16:04:49

Temat: Re: buritos OT
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> Pewnie!
> Ale to byłoby buritto made by Wkn!
> A to powyżej jest made by mi, Ha!

niech Ci będzie, ha!
w lepszym nastroju, bo mnie telefon koleżanki rozbawił, a i kawa
rozpuszczalna złoty jacobs z mlekiem nie od rzeczy jest :)

Wkn

nie ma cos zalec przed siwetami wiec
Radosnego alleluja!
tarta z zielonym grochem i szpinakiem