bylo Pieczenie barana, jest odpowiedz do F.J. dlugie bo nie tne

From: Ulka <ug_ulka@usun_to_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: bylo Pieczenie barana, jest odpowiedz do F.J. dlugie bo nie tne
Date: Thu, 15 Apr 2004 08:25:29 +0200

> Użytkownik "Ulka" <ug_ulka@usun_to_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak się właśnie MANIPULUJE opinią publiczną. Wyciągnięte z kontekstu,
> błędnie zinterpretowane. Proszę mnie w ten sposób nie cytować.

Zatem cytuje calosc, uprzedzajac w naglowku. Po raz pierwszy od pol wieku
ja zamanipulowalam opinie publiczna, do tej pory zazwyczaj ona mna
manipulowala. Cale szczescie, ze to tylko kuchnia a nie polityka. A co do
niewlasciwej interpretacji, to jesli tekst pisany nie jest dokladny, to
mozna wyciagnac dowolne wnioski..

> Napisałem raz (a na ile razy nie zapytałaś) więc wyciągasz złe wnioski.
> Pozdrawiam
> Filip J

Skoro napisales raz, to po co mialam pytac, sadzilam ze piekles raz. Gdybys
napisal ze tylko raz na 100 pieczen zdarzylo sie ........., no to wtedy
nawet ja bym zrozumiala, ze nie ma co - gosc jest fachura.
Tyle wyjasnienia i nie bedzie kontynuacji.
Rowniez pozdrawiam
Urszula G.