(całkiem OT) Było: Re: Do matek i ojcow

From: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: (całkiem OT) Było: Re: Do matek i ojcow
Date: Wed, 19 Oct 2005 14:27:49 +0200
Sender: w...@h...telia.com
<w...@n...gazeta.pl>

Wladyslaw Los wrote:

> Nie widać tego po Tobie.
>
> Władysław

LUDZIE LUDZIE LUDZIE, trochę spokojniej może? Do jasnej anielki, jak wy
się możecie AŻ TAK sprzeczać na podstawie prostego pytania zadanego
przez grupowiczkę, to nie chcę widzieć jak wy dajecie sobie radę z
trudniejszymi problemami które się w życiu niestety zdażają...

Sorki, że to powiem ale wydaje mi się że takie wypowiedzi nie są na
poziomie ludzi, którzy tutaj zaglądają (ani pisują). Przedmiotem
tutejszych dyskusji powinna być jak mniemam kuchnia i gotowanie, a nie
kto, co jak i w jakim momencie powiedział, czy ta wypowiedź była z
ogonkami czy bez itp itd...

Poza tym, uważam że JAK KTOŚ CHCE SIĘ PODZIELIĆ PRZEPISEM TO TEŻ NIE
JEST TO POWODEM ŻEBY GO ZLIŃCZOWAĆ - nawet jeśli przepis jest dość
kaloryczny, a autor chciał złamać szarą codzienność życia pisząc
"maseuko" i tym samym wprowadzić nieco słońca w jesień, która
najczęściej jest szara... gorsze rzeczy tu widziałem, które wbrew
pozorom nie zostały zauważone...

Przypuszczam, że za powyższy post zostanę nieźle zlinczowany sam - o ile
nie wyrzucony z grupy, ale cóż, uważam że nie ma sensu się kłócić na
każdym kroku. Pewnie zostanie to skomentowane, ale nie, palec nie utknął
mi w "caps-locku" duże litery były zamierzone.

Wojciech Gawrys (Vidar)