cholesterolu czesc dalsza

następny post »
Data: 2002-09-13 15:37:28
Temat: cholesterolu czesc dalsza
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

A wiec moje wyniki z przed 3 miesiecy wygladaly tak:

cholesterol Norma
calkowity 5,2 mmol/l 3.6-6.0
HDL 1,0 mmol/l 1.0-4.9
LDL 3,7 mmol/l 0.0-3.5
Triglicerydy 1,02mmol/l 0.46-1.68

Zmienilam radykalnie diete (nie to zebym wtedy sie zle odzywiala). Ze
wzgledu na to ze byly to wakacje jadlam prawie wylacznie warzywa przy tym
ograniczajac znacznie ilosc spozywanego jedzenia.
Teraz wyniki wygladaja tak:

cholesterol Norma
calkowity 5,6 mmol/l 3.6-6.0
HDL 1,3 mmol/l 1.0-4.9
LDL 3,3 mmol/l 0.0-3.5
Triglicerydy 2,18mmol/l 0.46-1.68

z kad ten nagly skok triglicerydow???
I za co one sa odpowiedzialne??? W sumie zmienilo sie na lepsze... HDL
wzroslo przy czym LDL zmalalo. Za to calkowity tez wzrosl (ale w normie). Co
o tym sadzicie??? Lekarka kazala mi skontrolowac znowu za kilka miesiecy.
CO mam robic zeby te wyniki byly jeszcze lepsze??/ I tak jestem dumna bo
nigdy nie mialam LDL w normie do tej pory:-)
Kropelka