ciasto z jagodami -poradzcie??

1. Data: 2004-02-05 07:37:57

Temat: Re: ciasto z jagodami -poradzcie??
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Szalewska" <A...@m...umu.se>
napisał w wiadomości
news:5.2.0.9.1.20040204144508.04f26dc8@molbiol.umu.s
e...
> Odkrylam w zamrazarce (-20C) u siebie duzo wiecej niz sie spodziewalam
> mrozonych jagod z czasu wielkiego sezonu jagodowego i teraz sie
> zastanawiam....jakie ciasto z jagodami mozna bezpiecznie zrobic uzywajac
> jagod mrozonych, bez obawy zakalca? i czy rozmrazac jagody przed uzyciem
na
> przyklad na ciasto kruche czy rzucac mrozone? Drozdzowe mam obawy, ze
> jednak nie wyrosnie z tymi mokrymi jagodami...
> jakie doradzacie? Puchatek wyszedlby czy padnie?

Puchatek wszystko wytrzyma ;).
Robilam niedawno z mrozonymi wisniami i wyszedl jak zwykle pyszny.

Mrozonych jagod bardzo Ci zazdroszcze. Nie chcesz sie zamienic na
wydrylowane wisnie? ;)
Ja bym te jagody zjadla z nalesnikami lub jakimis placuszkami...
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-02-05 08:36:25

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

At 08:37 AM 2/5/2004 +0100, you wrote:
> [...]
>wydrylowane wisnie? ;)
>Ja bym te jagody zjadla z nalesnikami lub jakimis placuszkami...

dzieki za rady! Puchatka bardzo lubie i wyprobuje wersje jagodowa. Wrzucic
takie nierozmrozone?
Baardzo chetnie zamienie sie na wisnie! tu wisni nie ma, jedyne jakimi
niekiedy sie raduje, to te ze sloikow....a to nie to samo...
Z nalesnikami...tez mysllama, ale zrobic nadzienie do nalesnikow, to
wyjdzie raczej strasznie mokre...Ale do placuszkow to inna sprawa, wrzucic
do ciasta i smazyc..mniam. Tak tez zrobie;)

Uklony

Agnieszka

DBDG

1. Data: 2004-02-05 08:58:30

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Szalewska" <A...@m...umu.se>
napisał w wiadomości
e...

> dzieki za rady! Puchatka bardzo lubie i wyprobuje wersje jagodowa. Wrzucic
> takie nierozmrozone?

Ja tez bardzo lubie, w sezonie robilam ze dwa razy z jagodami swiezymi i byl
pyszny.
Mysle, ze mozesz wrzucic nierozmrozone, ja tak zrobilam z wisniami.

> Baardzo chetnie zamienie sie na wisnie! tu wisni nie ma, jedyne jakimi
> niekiedy sie raduje, to te ze sloikow....a to nie to samo...

No to machniom!

> Z nalesnikami...tez mysllama, ale zrobic nadzienie do nalesnikow, to
> wyjdzie raczej strasznie mokre...Ale do placuszkow to inna sprawa, wrzucic
> do ciasta i smazyc..mniam. Tak tez zrobie;)

Myslalam, zeby je zasypac cukrem, az puszcza sok i polewac te placuszki, ale
mozna i do ciasta. Pamietam, ze na grupie bylo o tym latem, ale ja tego nie
robilam. Szkoda mi bylo jagod, bo nie obrodzily i wolalam nie poddawac ich
obrobce cieplnej, ale wykorzystac maksymalnie pelnie ich smaku i aromatu. Co
innego, gdy masz ich nadmiar :).

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

jak parowwki w ciescie
Fondue - sosiki
Pytanie?
Jak załozyć związki zawodowe w hiperamrkecie ?
schab z owocami