co na odbarwienia skory?

1. Data: 2004-03-28 12:27:49

Temat: Re: co na odbarwienia skory?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Mar 2004 07:02:11 -0600, Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> wrote:
:
: bo dermabrazja, to powazniejszy zabieg, bo sie po nim wyglada
: jak upior przez kilka dni. usuwa sie bowiem nie tylko naskorek, a
: i zachacza o skore wlasciwa. a w mikrodermabrazji tylko warstwe
: pierwsza naskorka.

a ja mam jedno pytanko. czy po mikrodermabrazji zmniejszaja sie rozszerzone
pory? czy pomaga na przetluszczanie sie cery?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-28 13:06:08

Od: "Ania" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie

1. Data: 2004-03-30 10:34:38

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dermabrazaja
> - ja się wybieram w przyszłym miesiącu - to mogę Ci po tym zdać relację jak
> wygląda skóra z podobnymi jak Twoje problemami, po zakończeniu zabiegu.

A powiedz, gdzie w Trojmiescie wykonuja ten zabieg? Ile kosztuje?

Zadowoona jestes z ostatniej wizyty u kosmetyczki? :)

Pozdrawiam,
Evik

goldwell
szkolenie zakładania tipsów - Kraków?
SPA Avon
Sól borowinowa
Szukam wody hamamelisowej:-) w Warszawie