co zamiast jajka do panierki ??

1. Data: 2008-01-06 12:58:20

Temat: co zamiast jajka do panierki ??
Od: "volumax75" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak wyszło że w domu dużo karkówki do smażenia, a jajek brak :( czym
zastapić jajko?? dodam że karkówka będzie smażona w bułce tartej. pozdr.

2. Data: 2008-01-06 13:03:19

Temat: Re: co zamiast jajka do panierki ??
Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

volumax75 wrote:
> tak wyszło że w domu dużo karkówki do smażenia, a jajek brak :( czym
> zastapić jajko?? dodam że karkówka będzie smażona w bułce tartej. pozdr.

A czy koniecznie musi byc karkowka smazona w bulce tartej? Ja lubie
mieso otoczone tylko w mace i smazone na tluszczu. Na talerzu mozesz
stosowac rozne dodatki - keczup, musztarda, sos worchester, chutney
(pikantny dzem lub z owocow lub z warzyw) itp.

Ludek

3. Data: 2008-01-06 16:01:02

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

volumax75 pisze:
> tak wyszło że w domu dużo karkówki do smażenia, a jajek brak :( czym
> zastapić jajko?? dodam że karkówka będzie smażona w bułce tartej. pozdr.

Gdy nie mam jajka to zastępczo używam mleka. Ale z karkówką nigdy nie
próbowałam...

4. Data: 2008-01-06 16:41:05

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 13:58, "volumax75" <v...@p...onet.pl> wrote:
> tak wyszło że w domu dużo karkówki do smażenia, a jajek brak :( czym
> zastapić jajko?? dodam że karkówka będzie smażona w bułce tartej. pozdr.

A musi być panierka?
Można zrobić inaczej - obsmażyć na rumiano płaty mięsa (niekoniecznie
zbite) z obu stron i podlewając od czasu do czasu wodą udusić prawie
do gotowosci - wyparowywując wodę - wtedy, gdy pozostanie sam tłuszcz
- oprószyć mąką i lekko ja zasmażyć. Rozprowadzić odrobiną wody.
Następnie dodać śmietanę. Zamiast wody można dodać wodę z odrobiną
soku z cytryny lub octu, wódki, wino, piwo. Przyprawy w/g uznania.
Podawać ze sosem, surówkami, do klusek, makaronu, ziemniaków,
topinambura, fasoli, chleba.

Można też wrzucić na siatkę do piekarnika i polewać śmietaną - na
termoobiegu lub opiekaczu, ewentualnie w zwykłym piekarniku - podłożyć
blachę i pilnować, aby sos kapiący z mięsa nie przypalił się - można
go wykorzystać jak wyżej, lub przełożyć do słoiczka po zakończeniu
pieczenia do wykorzystania na kolejny posiłek.

Pokroić na kawałki i zrobić jak szaszłyki.

MIESOPUST
mule z niespodzianka
Bizkfity ;) (Biscuits - USA). Baking powder.
Co na obiad?
mieszadło do Alaski