cooś na odciski, zgrubienia na piętach

1. Data: 2003-03-21 00:53:22

Temat: Odp: cooś na odciski, zgrubienia na piętach
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b57p6t$4sl$...@a...news.tpi.pl...

> polecam preparat ACERIN. do kupienia chyba tylko w aptece. jest to
preparat
> do usuwania zgrubien i odciskow. ja go uzywam tez do usuwania 1 co 3
> miesiace powtzrzajacej sie kurzajki na palcu u reki. jest tani, a
skuteczny

skoro jest taki skuteczny to czemu ta kurzajka Ci sie powtarza? Kiedys
mialam szpetna kurzajke ktora smarowalam mascia specjalnie zrobiona( od
dermatologa), dlugo to trwalo ale kurzajka zniknela i juz jej nie zobaczylam
ponownie:) moze warto zmienic specyfik na kurzajki :)

pozdrowienia
jinx