czerwony pieprz - gdzie?...

11. Data: 2006-11-02 17:49:41

Temat: Re: czerwony pieprz - gdzie?...
Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> tanio ma te przyprawy...
> az podejrzanie tanio...
> nie zwietrzale aby albo z odzysku popowodziowego ???
> Mars

No tanio, ale my kupiliśmy sporą ilość różnych w jednym zakupie i nie
wydają sie zwietrzałe. Pieprze bardzo aromatyczne (nabyliśmy zielony,
czerwony i kolorowy), bazylia, oregano również nie wyglądały i nie
pachniały jakby były z odpadków, pokruszone listki, nie patyki :) a
czerwona papryka mielona również wydawała się być w kolorze i zapachu
okej. Nabyliśmy pokaźną ilość lasek wanilii i faktycznie grube laski,
tylko nie mamy porównania bo to nasza pierwsza wanilia, wydaje się
troszkę jakby mneij aromatyczna niż w wyobrażeniu o niej. Nie wiem czy
to tak każda naturalna wanilia ma :). Wszystko popakowane w woreczki i w
woreczki, porządnie wysłane.
Pozdrawiam.
Justyna

12. Data: 2006-11-02 18:01:23

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eiddcv$shm$2@atlantis.news.tpi.pl>,
Marsjasz <d...@w...pl> wrote:

> w takim razie zaryzykuje ze 25 pln np. wlasnie potrzebuje kminu
> rzymskiego...
> pozdrawiam
> Mars

Kotanyi ostatnio zaczął go w Polsce sprzedawać. Kupiłem w Carrefour.

Władysław

13. Data: 2006-11-02 18:28:13

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2006-11-02 19:08:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.artex.gos.pl/oferta.php

15. Data: 2006-11-02 19:19:56

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> http://www.artex.gos.pl/oferta.php

swietny link...
co prawda oferta jest skierowana dla "DLA ODBIORCÓW POWYŻEJ 500 KG"...
ale jak zaznaczyli jesli zamowie: "powyżej 1 tony dostawa realizowana
jest w terminie dogodnym dla odbiorcy bezpłatnie, a płatność faktury za
przyprawy przelewem w terminie uzgodnionym przed dostawą. Istnieje także
możliwość negocjacji cen"...
zobie wiec sobie taki kminowy pokoj i bede sie w nim w wolnych chwilach
tarzal...
ot takie rzymskie wakacje...
Mars

16. Data: 2006-11-02 19:28:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
> możliwość negocjacji cen"...
> zobie wiec sobie taki kminowy pokoj i bede sie w nim w wolnych chwilach

Witaj!

He..he! A to takie proste - dzwonisz do firmy do handlu i tam ci powiedzą,
kto od nich kupuje hurtowo i sprzedaje detal...

17. Data: 2006-11-02 19:54:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> możliwość negocjacji cen"...
> zobie wiec sobie taki kminowy pokoj i bede sie w nim w wolnych chwilach

http://www.polaris.kalisz.pl/oferta.php
http://www.prymat.pl/
http://www.ziolowit.pl/

http://www.despol.pl/f/index.php/Przyprawy+i+dodatki
+funkcjonalne/browse/53.html?sid=590a38361a3534e6e2f
ad10f77fc4025

18. Data: 2006-11-02 20:03:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message