czym polac nalesniki takimi tam?

1. Data: 2002-11-08 07:06:32

Temat: czym polac nalesniki takimi tam?
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
Robilem wczoraj wieczorkiem nalesniki.
Jedne mialy byc ze szpinakiem, a do drugich
wykombinowalem nadzienie z czerwonej fasolki,
tunczyka i fety. Kiedy zaczalem to probowac,
zastanawiajac sie czym polac takie nalesniki, to
ani sie obejrzalem, a nadzienia juz nie bylo.
Wyszla super salatka na kolacje! W piec minut
zjadlem cala miske.
No, ale do rzeczy. Mimo wszystko bede probowal
jeszcze cos takiego zrobic (nalesniki). Czym to
polac? Podpowiedzcie cos, bo znowu zjem farsz
(super salatke) przed smazeniem!

waldek
============

1. Data: 2002-11-08 07:18:54

Temat: Re: czym polac nalesniki takimi tam?
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqfnq7$fua$...@n...tpi.pl...
> [...]
> No, ale do rzeczy. Mimo wszystko bede probowal
> jeszcze cos takiego zrobic (nalesniki). Czym to
> polac? Podpowiedzcie cos, bo znowu zjem farsz

witaj u nas we wroclawiu w jednej fajne nalesnikowj knajpie
polewaja to fajnym sosem meksykanskim (czyli pomidorki papryka
pokrojona cebulka czosneczek nie wiem co jeszcze skalda sie na taki sosik)
a takze sosikiem czosnkowym (chyba jogurt czosneczek majonezik )
taki sam sos zreszta jest w jednej pizzerii uzywany do pizzy i tez bardzo
pasuje
pozdrawiam nalesnikowo ;-)
flowerka

1. Data: 2002-11-08 09:42:11

Od: "magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moge prosic o namiary knajpy? jak widze nalesniki to oczy mam w slup i
slinotok jak Niagara, a wybieram sie do Wroclawia i chce zaszalec :)

pozdrawiam
magda

1. Data: 2002-11-08 10:52:51

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
Znam bardzo zmaczna restauracyjke nalesnikowa. Nie wiem czy to ta sama o
ktorej pisala Flowera. Zowie sie "Pastelowa", a jest na ulicy... no wlasnie,
wylecialo mi z glowy. To ta ulica, ktora sie idzie z Placu Solnego w
kierunku Placu 1 Maja. Hmmm... chyba to ul. Ruska, tak mi cos swita ;)

Pozdrowionka
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-11-08 11:07:27

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqg0tb$hm7$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Moge prosic o namiary knajpy? jak widze nalesniki to oczy mam w slup i
> slinotok jak Niagara, a wybieram sie do Wroclawia i chce zaszalec :)

Witaj ta knajpa to slynna Pastelowa ktora znajduje sie na ulicy Ruskie (rog
z trasa
WZ czyli Kazimierza Wielkiego ) znajduje sie pod arkadami (dwie sale w tym
jedna
do w podziemiu)
mniam mniam chyba tam niedlugo skocze ))))))))

1. Data: 2002-11-08 11:08:09

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqg58f$d77$...@n...onet.pl...
> [...]
> wylecialo mi z glowy. To ta ulica, ktora sie idzie z Placu Solnego w
> kierunku Placu 1 Maja. Hmmm... chyba to ul. Ruska, tak mi cos swita ;)

nie przeczytalam Twojego maila )))) tak dokladnie w poscie pozyzej
wytlumaczylam
dokladniej ))))))))
pozdrofka
flowerka z wroclawia

1. Data: 2002-11-08 11:43:24

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
Dzieki, tez sie tam wybiore. Mieszkam w poblizu, a
zupelnie zapomnialem o Pastelowej, chyba dlatego,
ze jeszcze niedawno byla knajpa rybna.

waldek
============

1. Data: 2002-11-08 12:09:02

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zupelnie zapomnialem o Pastelowej, chyba dlatego,
> ze jeszcze niedawno byla knajpa rybna.

Hihihi, zapewniam, ze od lat conajmniej pięciu jest tam Pastelowa :)
Ale wlasciwie poczucie czasu jest wzgledne, wiec juz sie nie czepiam ;)

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-11-08 12:21:15

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqg9na$qd8$...@n...onet.pl...

> Hihihi, zapewniam, ze od lat conajmniej pięciu jest tam Pastelowa :)
> Ale wlasciwie poczucie czasu jest wzgledne, wiec juz sie nie czepiam ;)

> [...]

no wlasnie ;;;;;-)))))

1. Data: 2002-11-08 13:31:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tam Pastelowa :)
wiec juz sie nie czepiam ;)
===========
Wiem...
A z tym poczuciem czasu to juz Einstein mial
klopoty. Ale on byl skrzypkiem, i moze nie umial
urzymac tempa.

waldek

pasztet wieprzowo-drobiowy
zalewa do krewetek i małży?