czym wyczyścić rolety?

1. Data: 2007-04-11 11:28:01

Temat: czym wyczyścić rolety?
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

kilka ładnych lat temu kupiłam i zamontowałam wewnętrzne rolety okienne na
wszystkich
oknach w mieszkaniu
teraz mam spory problem, bo rolety (szczególnie kuchenne) są strasznie
brudne
materiał rolet jest jakiś taki impregnowany, że ani płynem ani niczym innym
nie mogę sczyścić brudu
poradźcie co robić
jakich środków użyć
a może te rolety należy do jakiejś pralni oddać?
czy po prostu muszę kupić nowe....?

pozdrawiam
anna lt

2. Data: 2007-04-11 23:06:30

Temat: Re: czym wyczyścić rolety?
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poradźcie co robić
> jakich środków użyć
> a może te rolety należy do jakiejś pralni oddać?

takie rolety czyszczą firmy czyszczące
z tego co wiem, to używają specjalnej końcówki do okurzaczy "piorących"
(czasem nawet bez tej końcówki...)

Piotrek

3. Data: 2007-04-12 05:59:17

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> takie rolety czyszczą firmy czyszczące
> z tego co wiem, to używają specjalnej końcówki do okurzaczy "piorących"
> (czasem nawet bez tej końcówki...)
>
> Piotrek

a gdzie ja znajdę taką firmę może wiesz?
kilka razy przeglądałam ogłoszenia w gazetach i na necie
i nie znalazłam czyścicieli rolet:(
czy pytać tych od prania dywanów?

a czy wiesz to ze słyszenia czy z autopsji?

pozdr
alt

4. Data: 2007-04-13 23:19:20

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie ja znajdę taką firmę może wiesz?
> kilka razy przeglądałam ogłoszenia w gazetach i na necie
> i nie znalazłam czyścicieli rolet:(
> czy pytać tych od prania dywanów?

nie wiem skąd jesteś ale te firmy raczej reklamują się jako pralnia
wykładzin i dywanów niż jako czyściciele rolet - za mały rynek chyba :)

> a czy wiesz to ze słyszenia czy z autopsji?

w firmir gdzie pracuję są takie rolety od sufitu do podłogi, myśleliśmy że
kolor to kość słoniowa
facet z firmy która prała wykładziny spytal się kiedy praliśmy "żaluzje
pionowe" - my że nigdy
to pokazał na kawałku ale zwykłym odkurzaczem do dywanów (było ciężko bo
miał za szeroki wlot więc facet jakoś na ukos ustawił ssawkę i przejechał
kawałek
wyczyściło się ale nie wybieliło - facet coś mówił o specjalnym środku z
wybielaczem (do dywanów się nie nadaje) i o specjalnej przystawce
jednak ten temat nigdy nie powrócił (szef orzekł że kość słoniowa jest cool)

Piotrek

Plafon z czujnikiem ruchu - gdzie kupić?
Czym wyczyścić flyers'a?
hilding & estrella
Montaż karnisza
piekarnik i zmywarka do zabudowy