dlugie spanie, niechec do niczego itp

1. Data: 2004-12-07 22:28:35

Temat: dlugie spanie, niechec do niczego itp
Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Za bardzo nie wiem gdzie sie zwrocic ze swoim problemem ale zauwazam ze
mam klopoty ze soba. To sie nasila od dluzszego czasu.
Generalnie chodzi o to ze nic mi sie kompletnie nie chce. Mam fajna prace
(na swoim) rodzine itp. Ale wszystko mnie nudzi.
Pozno wstaje, potem laze caly dzien skapcanialy. Wszystko naookolo mnie
wkurza. Przez chwile mam werwe i chce mi sie pracowac, mam pomysly itd ale
pozniej dopada mnie przygnebienie i siedze bezsensownie przed kompem, ide
na papierosa, cos tam poudaje ze robie i tak dzien mija. W domu to samo.
Zauazylem ze jestem czesto bardzo rozdrazniony. Wkurzam sie na
wspolpracownikow i wszystko mi przeszkadza.
Sadzilem ze to kazdy ma ale ja to juz mam pernamentnie.
Po prostu te objawy mam od dluzszego czasu i zaczynam sie martwic.
Czy to moze byc jakas choroba stricte medyczna czy tez mi szwankuje
psychika? Jak sadzicie gdzie powinienem szukac pomocy?

Tak jak pisalem wczesniej nie wiem jaka grupa jest lepsza na takie pytania
wiec jesli to nie tu to mnie przekierujcie.

Z pozdro
Mops

2. Data: 2004-12-07 22:38:28

Temat: Re: dlugie spanie, niechec do niczego itp
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

psychoterapeuta=psycholog

Kilka seansow, rozmów z kims takim powinno Cie postawic na nogi. Jak
stwierdzi, ze potzrebujesz czegos powazniejszego to Ci powie.

Nie wstydz sie, idz, powiedz otwarcie o swoich kłopotach, napewno pomoze.
A pozatym fajnie, wiesz, jak w amerykanskich firmach, czujesz sie kims
waznym :):: hehehhe

ZyperFFFFF :):):

3. Data: 2004-12-07 22:47:52

Temat: Odp: dlugie spanie, niechec do niczego itp
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
To moze byc początek np depresji lub poprostu cos w rodzaju reakcji na brak
słonca, czyli zwykła reakcja na zime, która zreszta wygląda w tym roku jak
jesien ale to i dobrze,ale jesli to nie mija powinienes sie zastosowac do
rad kolegi z posta, powyżej.

--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

4. Data: 2004-12-07 23:07:56

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> psychoterapeuta=psycholog
>
> Kilka seansow, rozmów z kims takim powinno Cie postawic na nogi. Jak
> stwierdzi, ze potzrebujesz czegos powazniejszego to Ci powie.

Chyba bede musial sprobowac. Powiem szczerze ze ze sluzby zdrowia nie
korzystam wiec nie wiem jak sie do takigo goscia zapisac. To jakies
skierowanie czy tak z buta szukac?

Z pozdro
Mops

5. Data: 2004-12-07 23:09:13

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> jak
> jesien ale to i dobrze,ale jesli to nie mija powinienes sie zastosowac

Dzieki za odpowiedz.
Poczatek to raczej nie bo juz mam to od dluzszego czasu. Ale teraz to sie
tak nasililo ze zaczalem sie martwic.
Co do porady to chyba skorzystam bo czuje ze sam sobie nie dam z tym rady.

Z pozdro
Mops

6. Data: 2004-12-07 23:17:32

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba bede musial sprobowac. Powiem szczerze ze ze sluzby zdrowia nie
> korzystam wiec nie wiem jak sie do takigo goscia zapisac. To jakies
> skierowanie czy tak z buta szukac?

To nie służba zdrowia, psycholog to nie psychiatra!!! ależ!!!!
Wez ksiazke tel. i poszukaj psychologa, nalepiej prywatnie, umow sie na
wizyte i tyle. 1h to ok 50zł chyba.
Sa rozne stowarzyszenia psychologów w miastach albo w jakis placowka
pedagogicznych.

Czyli po prostu z buta szukac. Wyslij posta moze ktos z Twoich okoloc kogos
poleca?

Pzodro
ZYperF

7. Data: 2004-12-08 09:51:48

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cp5b25$a0k$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: mops <m...@g...pl>
Było:
> [...]
> Generalnie chodzi o to ze nic mi sie kompletnie nie chce. Mam
> fajna prace (na swoim) rodzine itp. Ale wszystko mnie nudzi.

Generalnie to zmień "troski" z tych codziennych na bytowe, musisz obudzić
instynkt zwierza, który w tobie przysypia ;-)

Zostaw firmę na tydzień albo dwa (rodzinę niestety też) pojedź w zupełnie
inne miejsce niż mieszkasz, z nizin w góry, z okolic Łodzi nad morze, z
Warszawy czy Katowic w Bieszczady itp.
Zapewnij sobie nocleg inaczej niż mieszkasz czyli najlepiej w schronisku
albo w stodole (tylko kup dobry śpiwór bo jest zimno ;-) )
Przyrządzaj sobie sam jedzenie, pamiętaj o planowaniu co ma być na jutro.

No i najważniejsze przed tym wszystkim musisz zaplanować co będziesz robił,
czy to będzie wędrówka - tak ze 20-30 km dziennie - czy pomoc w gotowaniu
obiadów dla bezdomnych, powinno to być coś co cię będzie męczyć (w ten drugi
sposób inaczej niż na codzień).

Aha po tym wyjeździe będziesz potrzebował około tygodnia na powrót normalnej
wydajności pracy.

http://evil.pl/pip/index.html

8. Data: 2004-12-08 14:05:25

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak u mnie w rodzinie takie coś sie zdarza to zwykle brak witamin :)

9. Data: 2004-12-08 19:48:29

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mops" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy to moze byc jakas choroba stricte medyczna czy tez mi szwankuje
> psychika? Jak sadzicie gdzie powinienem szukac pomocy?

Zacznij uprawiać sport. Mi pomogło (studiuję, mam firmę, full stresu,
ostatnio NIC mi sie nie chciało)

K.

"lek. med." a "lek. n. med."
słownik pol-niem i odwrotnie