doradzicie??

1. Data: 2003-10-16 09:56:54

Temat: Re: doradzicie (OT)
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-10-15 at 23:50, Agata wrote:

> ...a Ja mam (jeszcze).....foccacie, pomidory,wloskie i risotto(tez).... : P

No i sie nie chwal !!! ;-)
Te "wloskie" tp "wloskie zapiekanki"? Tez mam. A zdradz sie z
foccacia...?

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-16 22:20:15

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1066297875.30084.24.camel@cosmos...

: P

> No i sie nie chwal !!! ;-)
> Te "wloskie" tp "wloskie zapiekanki"? Tez mam. A zdradz sie z
> foccacia...?

...ale co Kocie konkretnie chcesz....bo "pelna"pomyslow....ta
foccacia.......
(ale tam takie tam fokacie.....cebulaki Doruni.....to dopiero!)

agata

1. Data: 2003-10-17 09:33:32

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-10-17 at 00:20, Agata wrote:

> ...ale co Kocie konkretnie chcesz....bo "pelna"pomyslow....ta
> foccacia.......
> (ale tam takie tam fokacie.....cebulaki Doruni.....to dopiero!)

No nie wiem co tam jest, to nie wiem, czego moge chciec ;-) Jakis spis
tresci?

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-17 09:53:53

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1066382436.30387.134.camel@cosmos...
> No nie wiem co tam jest, to nie wiem, czego moge chciec ;-) Jakis spis
> tresci?

Focaccia podstawowa....i
rozmaryn, cebula, czarne oliwki, razowa, z twarozkiem, z
warzywami,cebula,cukinia,z pomidorami i czosnkiem,ze smietana i serem, z
ziemniakami,z rukwia i pomidorami, z mozzarella, z morelami i orzechami, z
bakaliami, z grochu wloskiego, empanada z miesem, empanada z malzami,
buleczki z sezamem i serem, z imbirem i orzechami.......

juz

agataw

1. Data: 2003-10-17 10:07:20

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-10-17 at 11:53, Agata wrote:
> [...]
> bakaliami, z grochu wloskiego, empanada z miesem, empanada z malzami,
> buleczki z sezamem i serem, z imbirem i orzechami.......

To wiesz co? Jak juz sobie pojade do polski, to chyba sobie to kupie ;-)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-17 10:32:32

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1066384538.30387.163.camel@cosmos...
> To wiesz co? Jak juz sobie pojade do polski, to chyba sobie to kupie ;-)

....to szybko, szybko bo juz drozeje z 1,50 na 1,80......serio

aw

1. Data: 2003-10-17 10:33:54

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-10-17 at 12:32, Agata wrote:
> Użytkownik Kot <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1066384538.30387.163.camel@cosmos...
> >

> ....to szybko, szybko bo juz drozeje z 1,50 na 1,80......serio
>
> aw

Przerazajace.... ;-) Ale to dopiero na swieta bede mogla...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-17 13:48:34

Temat: Re: doradzicie?? (P)
Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata"

<ciach>
> agataw na podstawie Liliputa - "Czekolada"

To je się pozwolę wtrącić - mogłabyś podać jakieś konkretne info o książce??
googlowanie nic nie dało a ja od dawna poluję na jakieś dobre foccacio ;)

Pozdr
Nell

1. Data: 2003-10-17 21:03:00

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nell <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmos2c$gkl$...@n...news.tpi.pl...

> To je się pozwolę wtrącić - mogłabyś podać jakieś konkretne info o
książce??
> googlowanie nic nie dało a ja od dawna poluję na jakieś dobre foccacio ;)

...kurcze no tu nie ma co info....ksiazeczka malenka....focaccio
niesprawdzone....brak czasu....wydawnictwo z seriii kieszonkowe ksiazki
kucharskie....na podstawie wloskich patentow....."Liliput" to nazwa
serii....z zasady 2.99 cena ale na Koszykach w Warszawie....cena 1.80 (a
bylo jak wspomnialam 1,50)

taka malenka seria co chyba nie wypalila...a ladna graficznie....jesli w
ramach oszczednosci jest potrzeba zacytowania przepisu "matki": moge
zacytowac.....

agataw

bita smietana
Nowy wok pyt. i może jakieś fajne przepisy na wok !
A jakie skutki?
ziarna kakaowca
witam wszystkich wszem i wobec