fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

161. Data: 2009-01-14 20:31:51

Temat: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Awcależenie.

W takim razie chodziło o podkreślenie, że Ty także nie oglądasz
popularnych polskich seriali. ;-)

Ewa

162. Data: 2009-01-14 20:36:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> W takim razie chodziło o podkreślenie, że Ty także nie oglądasz
> popularnych polskich seriali. ;-)

Seriali faktycznie nie oglądam, ale nie miałem zamiaru tego podkreślać.
Zdjęcia wrzuciłem informacyjnie.
Sądziłem, że "literki" będą jasne w tym kontekście.

Saulo

163. Data: 2009-01-14 20:42:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Sądziłem, że "literki" będą jasne w tym kontekście.

A zatem aluzja do tego, co _mnie_ do kogo pasuje? ;)

Ewa, dociekliwie

164. Data: 2009-01-14 20:46:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> A zatem aluzja do tego, co _mnie_ do kogo pasuje? ;)

Nie aluzja, przedstawiłem po prostu SWOJĄ reakcję na twarz Matuszaka i
twórczość michała (że nie ma dysonansu pomiędzy moim wyobrażeniem michała na
podstawie tego, co pisze ("literek") a twarzą Matuszaka i vice versa).

Saulo

165. Data: 2009-01-14 20:56:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> [...]
> twórczość michała (że nie ma dysonansu pomiędzy moim wyobrażeniem
> michała na podstawie tego, co pisze ("literek") a twarzą Matuszaka i

Aha! Czyli mamy podobne odczucia. OK :)

Ewa

166. Data: 2009-01-14 20:57:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 21:46:54 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
> podstawie tego, co pisze ("literek") a twarzą Matuszaka i vice versa).

Te Twoje skróty myslowe musza wykańczać Twoich bezpośrednich rozmówców...

167. Data: 2009-01-14 20:58:19

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Aha! Czyli mamy podobne odczucia. OK :)

Minus lew salonowy.

Saulo

168. Data: 2009-01-14 21:02:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 21:58:19 +0100, Saulo napisał(a):

> medea<e...@p...fm>

> Minus lew salonowy.
>
> Saulo

W ogóle minus lew.