fronty szafek łazienkowych

1. Data: 2005-08-18 10:07:10

Temat: fronty szafek łazienkowych
Od: "lucky" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Po długiej bytności na pl.misc.budowanie czas przejść do wyposażenia :-)

Czy istnieją w sprzedaży same fronty do szafek łazienkowych.
Do szafek kuchnych jest różnorodna oferta w różnych kolorach (np w
Castoramie), a do łazienkowych?
Chodzi mi o takie gładkie białe z MDF

Andrzej

2. Data: 2005-08-18 10:26:40

Temat: Re: fronty szafek łazienkowych
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucky" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy istnieją w sprzedaży same fronty do szafek łazienkowych.
> Do szafek kuchnych jest różnorodna oferta w różnych kolorach (np w
> Castoramie), a do łazienkowych?
> Chodzi mi o takie gładkie białe z MDF

Kupujesz takie same jak i do kuchennych, zwracając uwagę jedynie na
kilka rzeczy:
- musi to być MDF lakierowany, foliowany się nie nadaje
- musi być lakierowany dość grubo (tu jesteś w zasadzie skazany na
uczciwość wytwórcy) i dokładnie, najlepiej cały front po obu stronach
(zwłaszcza, jeśli front będzie narażony na częsty kontakt z wodą),
jeśli to jest nierealne, to trzeba zwracać uwagę na jakość krawędzi
lakieru - musi nachodzić na laminat, nie może być tam żadnych szczelin
dających wodzie dostęp do MDFu.
Do swojej zabudowy łazienkowej fronty zamawiałem w pierwszej z brzegu
stolarni "kuchennej", jedne mają już czter lata, drugie - dwa i
wszystko z nimi w porządku.

J.

listwy przypodłogowe/cokoły
Wspólnota mieszkaniowa - uchwała niezgodna z ustawą art.12.2 dz.u.00.80.903
płyta gazowa czy indukcyjna
ile za malowanie m2 mieszkania
Lodówka Whirlpool - usterka - pytanie