frytkownica i karp

1. Data: 2004-12-17 21:42:42

Temat: frytkownica i karp
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy można w frytkownicy upiec karpia na Wigilijną kolację w
głębokim oleju, bo tak jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, szczególnie, że
w instrukcji obsługi jest napisane, jaki jest czas pieczenia, ale przepisów
brak.
Pozdrawiam prawie świątecznie
Monika

1. Data: 2004-12-17 22:25:44

Temat: Re: frytkownica i karp
Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś mi ryba z frytkownicy sie nie widzi... poza tym, ze bedzie smakowac
frytkami :)

1. Data: 2004-12-17 22:31:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 17 décembre 2004 ŕ 22:42:42, vous écriviez :

> [...]
> w instrukcji obsługi jest napisane, jaki jest czas pieczenia, ale przepisów

Watpie zeby we frytkownicy mozna bylo cokolwiek upiec. A w glebokim
oleju to juz szczegolnie.

Ale moze nie mam wyobrazni...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-17 22:42:42

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawie wszystko da się zrobić we frytkownicy ale trzeba pamiętać o :
oleju bądź fryturze czyli wymienić ją na nową
po uzmażeniu ryby trzeba wymienić olej inaczej frytki będą smakować rybą
Karpia obtaczasz w mące czy innej panierce i na 3-5 min do rozgrzanego
oleju.Uwaga! Odsącz jak najwięcej wody z ryby inaczej możesz mieć problem bo
zacznie ci wszystko buzować. Smacznego:-)

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-12-18 07:40:57

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Prawie wszystko da się zrobić we frytkownicy ale trzeba pamiętać o :
> oleju b?dĽ fryturze czyli wymienić j? na now?
> po uzmażeniu ryby trzeba wymienić olej inaczej frytki będ? smakować ryb?
> Karpia obtaczasz w m?ce czy innej panierce i na 3-5 min do rozgrzanego
> oleju.Uwaga! Ods?cz jak najwięcej wody z ryby inaczej możesz mieć problem
bo
> zacznie ci wszystko buzować. Smacznego:-)
>
> Pozdrawiam
> Kucharz Amator
> Wojti

Dzięki za rady, tylko, że gapa ze mnie bo zapomniałam dodać że to nowa
frytkownica właśnie wczoraj dosłałam w prezencie, jeszcze nie używana. Mam
najukochanszą mamę na świecie, ona mi przysłała te cudo.
Pozdrawiam Monika

1. Data: 2004-12-18 23:54:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że
> w instrukcji obsługi jest napisane, jaki jest czas pieczenia, ale

a iwesz ,może i ja spróbuje ,usmazyc karpika we frtykownicy :)
tylko ze moja jest stara używana tylko do frytek :) wiec czeka ją porządne
czyszczenie.
pzdr
p.

1. Data: 2004-12-19 04:54:42

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tak, jak to napisała Ewa( siostra Ani) we frytkownicy nic nie można
upiec. Można natomiast usmazyć.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-12-19 16:06:58

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> oleju bądź fryturze czyli wymienić ją na nową
> po uzmażeniu ryby trzeba wymienić olej inaczej frytki będą smakować rybą

Znajoma uraczyla mnie pączuszkami smazonymi we frytownicy - byly bardzo
smaczne. Nie byloby w tym nic dziwnego, ale poprzedniego dnia na tym oleju
smazyla rybe, a wczesniej frytki... Twierdzi, ze robi tak od lat - wymienia
olej po kilku smazeniach, a nie ze wzgledu na smazony produkt.
W pączkach nie wyczuwalo sie "obcego" smaku.

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-12-19 17:44:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid>
> Tak, jak to napisała Ewa( siostra Ani) we frytkownicy nic nie można
> upiec. Można natomiast usmazyć.

Ja tam nie był bym tego taki pewien, może ktoś spróbuje popiec jednak
bez tłuszczu.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

śmieszne, ale serio
OT kelner, kelnerka
pomocy!! twarde ciasto na pierogi!!
Ziemniaki.
Pomocy !!! Jak zrobic twarożek z pieprzem?