gawędzenie o świętach.

From: "janosik" <j...@z...szczecin.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: gawędzenie o świętach.
Date: Mon, 11 Dec 2000 14:15:36 +0100

Witam grupowiczów!
Czy nie sądzicie , że najprzyjemniejszym okresem jest czas przygotowań do
świąt.
Kombinujemy , co by tu nowego upichcić na wigilię i święta dla naszych
najbliższych, po czym zabieramy się ochoczo do gotowania ( przy założeniu
,że wszyscy grupowicze "kochają ten sport") , serwujemy nasze dzieła na
pięknie przybrany stół i wtedy....
mi tak naprawdę mija ochota na konsumowanie tego co ugotowałam ( chociaż
jestem zadowolona z mojej "twórczości") Mi wystarczy ,że innym smakuje a ja
zadowalam się faktem przygotowywania potraw, próbowania ich i wąchania .
Sama jem symboliczne ilości , żeby innym biesiadnikom nie zrobić przykrości.

Czy Wam też się zdarza , że nie chce Wam się jeść tego , co ugotowaliście?
A tak w ogóle - pogoda sugeruje ,że to Wielkanoc za pasem nie Boże
Narodzenie.
Pozdrawiam
Jola
b...@z...szczecin.pl