dania dziesięciominutowe

1. Data: 2005-04-22 18:25:25

Temat: dania dziesięciominutowe
Od: Tomasz Dajczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie co robicie, jak Wam się spieszy, macie ochotę na gorący
posiłek a nie chcecie się truć chińskimi makaronikami i tym podobnymi
wynalazkami? Macie jeskieś ulubione, wypróbowane dania obiadowe do
przygotowania w parę minut z tego, co macie pod ręką?

Ja często w takich sytuacjach uzdatniam sobie fasolkę z puszki:

Biorę puszkę czerwonej fasoli w zalewie, zalewę wylewam, fasolę wrzucam
do miseczki.
Dodaję dość dużo dobrego keczupu (świetny jest łagodny Heinz).
Doprawiam pieprzem, mielonym kminkiem, dwoma ząbkami czosnku
przeciśniętymi przez praskę i odrobiną suszonej cebuli.
Dodaję oliwę i mieszam.
Po czym podgrzewam w mikrofalówce i pożeram z chlebkiem.

Smacznego

--
Tomasz Dajczak

W Obiektywie - Fotografia Artystyczna
http://wobiektywie.republika.pl

1. Data: 2005-04-22 18:43:13

Temat: Re: dania dziesięciominutowe
Od: "pakiet" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dajczak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Smacznego

Do czego?
pakiet

1. Data: 2005-04-22 19:12:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-22 20:25:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tomasz Dajczak* skreślił te oto słowa:

> [...]
> wynalazkami? Macie jeskieś ulubione, wypróbowane dania obiadowe do
> przygotowania w parę minut z tego, co macie pod ręką?

Carbonarra - robi się tyle, ile potrzeba czasu na ugotowanie makaranu.
Albo podsmażam cebule, pieczarki i papryke z koncentratem pomidorowym - i
do tego bułka.
Albo jakiś omlet z tym co się ostało w lodówce.
Albo makaron z sosem z pomidorów i sera (zółty albo pleśniowy).
Albo tosty na ciepło.
--
Lia
Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.

www.one.org

1. Data: 2005-04-22 21:01:01

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dodaję oliwę i mieszam.
> Po czym podgrzewam w mikrofalówce i pożeram z chlebkiem.

Fuj! :)

pozdra
/\/\\/\/

1. Data: 2005-04-22 21:13:17

Od: Tomasz Dajczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:

> Fuj! :)

Zamiast bezproduktywnie fujować podaj przepis na coś strawniejszego i
smaczniejszego. Chyba, że nudle kurczakowe pożerasz gdy nie masz czasu ;-)

1. Data: 2005-04-22 21:13:36

Od: "pakiet" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zamiast bezproduktywnie fujować podaj przepis na coś strawniejszego i
> smaczniejszego. Chyba, że nudle kurczakowe pożerasz gdy nie masz czasu ;-)

Powierz nam uwiecznienie najpiękniejszycg chwil na negatywie fotograficznym.
Ty, jesteś tym negatywem! Fotograficznym!
pakiet

1. Data: 2005-04-22 23:41:01

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim napisał(a):
> Fuj! :)

biedys nie zaznal.

1. Data: 2005-04-23 10:20:18

Od: "Ola" <o...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynalazkami? Macie jeskieś ulubione, wypróbowane dania obiadowe do
> przygotowania w parę minut z tego, co macie pod ręką?

Ja jestem zapobiegliwa- zawsze mam cos wlasnej roboty w zamrazarce.
Specjalnie gotuje, pieke, smaze lub dusze wieksza ilosc dan obiadowych, zeby
czesc poporcjowanych gotowych obiadkow trafilo do zamrazarki.
W tej chwili mam na stranie zamrozone zapasy zupy cebulowej, pasztetu z
pieczarek i gnochi verdi czyli klusek szpinakowych..

pozdrawiam
Ola

1. Data: 2005-04-23 13:33:02

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W tej chwili mam na stranie zamrozone zapasy zupy cebulowej, pasztetu z
> pieczarek i gnochi verdi czyli klusek szpinakowych..

A czy mogłabyś podać przepis na kluski szpinakowe?
Dzięki.
Pozdrawiam.
Barbara.

1. Data: 2005-04-23 14:28:38

Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np.
Gotuje makaron. w tym czasie przysmazam na masle cebule, dodaje potem
lososia wedzonego , ok.100g ale roznie to z iloscia bywa. Zalewam to
wszystko gesta smietana. Dodaje pokrojony koperek + sol + pieprz. Wylaczam
gaz.
Ugotowany i odcedzony makaron polewam sosem.

Ekspres ciśnieniowy
Pytanie o Wok.
jak mrozić pierogi ?
piersi kurzece zapiekane