impreza urodzinowa:)

1. Data: 2005-02-27 08:31:17

Temat: impreza urodzinowa:)
Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
stala sie wczoraj (jak w tytule). Pytalam jakis czas temu o kilka przepisow
i tak:
- szarlotka Ti'Any bomba-prosta, dobra, cala zjedzona:)
-salatka ze sledzi i burakow m.in, tez bomba:)
-warzywka krojone (nie mogly sie nie udac:)), zrobilam sos z jogurtu,
smietany,majonezu,curry-duzo, papryki,czosnku--superek:)
-a danie glowne zmienilam w ostatniej chwili, zrobilam barszcz czerwony i
b.ostry farsz w ciescie francuskim..nic nie zostalo.
Zatem bardzo dziekuje grupie:). To dla mnie wazny dzien, bo wszystkie te
potrawy robilam po raz pierwszy i sie udaly:).Szarlotke robilam drugi raz,
no ok:).

pozdr, po wielkim zmywaniu
magda

1. Data: 2005-02-27 09:07:57

Temat: Re: impreza urodzinowa:)
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy te wszystkie przepisy znajdę na forum?

pusiak

1. Data: 2005-02-27 11:27:53

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pusiak" <p...@b...pl> wrote in message

> Czy te wszystkie przepisy znajdę na forum?

szarlotka Ti'Any jest
śledzie są (nawet w kilku wersjach)
sama rano szukałam w związku ze zblizającą się parapetówką :)

Pozdrawiam,
Hitomi

Makowiec inaczej
Pomóżcie przystroić torty!!!