jajko nawozem?

11. Data: 2003-09-04 22:24:19

Temat: Re: Odp: jajko nawozem?
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sep 2003 08:41:13 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote:

>:)
>no wlasnie
>ciekawe jakby sie zachowywaly doslownie zasilane poprzez te druciki
>hehe
>podejrzewam ze zadne robale by sie ich nie imaly
>:)

Przepraszam, co za druciki?
A co do pomidorow to bardzo Ci zazdroszcze. Slyszalam ze ktos probowal
na balkonie - moze tez kiedys sprobuje :) Zato moze jednak doczekam
sie na balkonie poziomek :) Za pozno wysiane ale mam nadzieje ze
pomimo braku slonca dojrzeja. Poziomek nie hoduje ze wzgl. na jakosc
ale dla frajdy :) Bo i wiele ich z jednej skrzynki nie bedzie. Ale
frajda tak. Maczlik sie w nich wesolo rozmnaza ale chyba za bardzo im
akurat nie szkodzi.

--
Pozdrawiam, Sabina

12. Data: 2003-09-04 22:47:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, co za druciki?

Tadzio czesto stosuje czary mary:-))

> [...]
> ale dla frajdy :) Bo i wiele ich z jednej skrzynki nie bedzie. Ale
> frajda tak. Maczlik sie w nich wesolo rozmnaza ale chyba za bardzo im

Szkoda, ze nie masz 'przyziemnego' ogródka:-(
To jest dopiero frajda - potrójna, gdy czytasz
grupowe wypociny:-)))

Pozdrawia uprzejmie boletus

13. Data: 2003-09-05 00:09:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Sabinka" <s...@w...pl> wrote in message news:bj8l3j.3vvm8ev.1@sa.re...

> Przepraszam, co za druciki?

To takie druciki wsadzone w jajko, zeby sie z niego zrobil nawoz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2003-09-05 00:39:35

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości

> To takie druciki wsadzone w jajko, zeby sie z niego zrobil nawoz.

Nawóz nawozem.
Ale miedź i człowiekowi potrzebna - jedząc dużo miedzi nie "osiwiejesz".
Chyba, że np.stresowo zatrzymają Ci się mechanizmy obrotu miedzią w
organiźmie - to "osiwiejesz" w ciągu kilkunastu godzin.

A ja i tak nie osiwieje:-)))

Pozdrawiam, jak zbaczać, to do końca:-)
p...@r...pl

15. Data: 2003-09-05 08:15:17

Temat: Re: jajko nawozem?
Od: Justy <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> wzgl. na jakosc ale dla frajdy :) Bo i wiele ich z jednej skrzynki nie
> bedzie. Ale frajda tak. Maczlik sie w nich wesolo rozmnaza ale chyba za

Polecam pomidorki na balkon np. koktajlowe - bajeranckie są -
słodziutkie jak owoce, a krzaki aż się tak bardzo nie rozrastają.

Pozdr, Justy

--
Justy

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

16. Data: 2003-09-05 16:47:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:

> A ja i tak nie osiwieje:-)))

A tak, Tobie i mnie to raczej nie grozi :-)

Pozdrawiam, zbaczając,
Grzesiek
--
Pewna polska poetka, ujęta
Gościnnością Pana Prezydenta

17. Data: 2003-09-05 19:29:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> A tak, Tobie i mnie to raczej nie grozi :-)
>
> Pozdrawiam, zbaczając,

do Kokotowa? To dość sugestywne....staropolszczyzna i w ogóle;-)

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2003-09-05 19:43:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> do Kokotowa? To dość sugestywne....staropolszczyzna i w ogóle;-)

A nie wiem, czy akurat tamtędy będzie po drodze :-). Chociaż teraz
kokoty to przy drogach stoją, zbaczać nawet nie trzeba...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Herr Hans Hoechs, germanista z Macao,
Jest nieprawdopodobnym jąkałą.

19. Data: 2003-09-05 19:47:41

Temat: Odp: Odp: jajko nawozem?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:mvQ5b.4134$3...@t...neo.rr.com...

> To takie druciki wsadzone w jajko, zeby sie z niego zrobil nawoz.

Tylko wkładac trzeba te druciki koniecznie od zachodniej strony jajka.
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2003-09-06 22:09:24

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 10:15:17 +0200, Justy <u...@d...idealny.pl>
wrote:

>Polecam pomidorki na balkon np. koktajlowe - bajeranckie są -
>słodziutkie jak owoce, a krzaki aż się tak bardzo nie rozrastają.

Ok, dzieki, moze skorzystam.

--
Pozdrawiam, Sabina

Mimoza