jak odkamienic zelazko

11. Data: 2006-01-02 17:21:18

Temat: Re: jak odkamienic zelazko
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odkamieniałem Moulinexa małżonki przy pomocy octu. Nie była obecna przy
tej operacji i bardzo dobrze, bo by sie biedaczka zestresowała tak
barbarzyńskim traktowaniem tego cudu techniki AGD. Po 2 czy 3 razach kamień
zniknął. Potem jeszcze trzeba parę razy przepłukać wodą, żeby pozbyc się
zapachu i gotowe.
Jack

12. Data: 2006-01-02 19:53:35

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
>>
> Z tą wodą jest coś nie tak. Właśnie kupiłem nowe żelazko i tam
> wytłuszczonym drukiem napisali że NALEŻY stosować wodę z kranu a NIE
> NALEŻY wlewać destylowanej, demineralizowanej itp. Trochę mnie to
> zaskoczyło. Żelazko TEFAL.

Też mam TEFALa i też nie mogłem wyjść z podziwu nad tym zapisem
w instrukcji. Nie można wlewać destylowanej, ani demineralizowanej,
a syf, jaki czasami potrafi płynąć z kranu jest OK.
Dziwny jest ten świat.

Witek

13. Data: 2018-12-10 20:46:13

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 30 grudnia 2005 19:50:51 UTC+1 użytkownik Ania napisał:
> [...]
> wyrzuca się z niego parę na maksymalnej temperaturze). Działam tak prawie po
> każdym prasowaniu i żelazko wyrzuca wtedy sporo z siebie, ale dalej niestety
> jest w nim mnostwo kamienia, co widać szczególnie wtedy jak prasuję z
> wyrzutem pary ciemne rzeczy. Wniosek z tego taki, że w żelazku narosło
> sporo "dobra". Kusi mnie, żeby wlać do niego wode z kwaskiem cytrynowym i
> odkamienić je tak jak czajnik, ale jednak trochę się boję, bo to moje
> pierwsze żelazko z kategorii "porządniejszych" i nie chcę go zepsuć.
> Podpowiedzcie proszę, jak pozbyć się kamienia i nie zepsuć żelazka

Tez kupiłam stację pary (Electrolux), ale od początku sa z nią jakieś kłopoty cieknie
wodą i jednak, nawet przy max temp.nie prasuje idealnie... Może za tania była..?
Ostatnio wymieniłam odkamieniacz (2szt- 75zl!) i dalej woda cieknie ze stopy- trzeba
uwazać, żeby sie nie poparzyć gorącą wodą. Wczesniej kilkanaście lat miałam żelazko
na wodę- i efekt był porównywalny. Żałuję, ze nie przetestowałam jakiejś stacji pary
przed zakupem.. Teraz zostaje mi jedynie odpłatny serwis, bo w czasie gwarancji
myślałam, ze to się jakoś "wyrobi"...

amerykanka dla dziecka
Kuchnia ariston i problem z gazem
Pokój - akwarium