amerykanka dla dziecka

1. Data: 2005-12-30 18:41:42

Temat: amerykanka dla dziecka
Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuję niskiego składanego / rozkładanego łóżka dla synka,
najchętniej w formie amerykanki - zmniejsza się na dzień i ma pewne
ograniczenia po bokach. Zależy mi na tym aby po rozłożeniu powiezchnia
do spania była jak najniżej od podłoża - mały się kręci i moze spadać.
I teraz pytanie - czy spotkał ktoś amerykanki, sofy bez tradycyjnego
wózka na kółkach, który z materacem to min 40 cm od podłoża? Słyszałam
że są amerykanki gdzie materac jest rozkładany bezpośrednio na
podłogę, to by było super. Niestety przekopałam internet i jest
zaledwie kilka zdjęć gdzie pod materacem nie widać kółek po rozlożeniu
ale producent twierdzi że i tam jest wózek tyle że nie widać.

Czy taki typ z rozkadanym materacem na podłogę wogóle istnieje,może
ktoś zna producenta?

pozdrawiam

Magda

2. Data: 2005-12-31 12:08:40

Temat: Re: amerykanka dla dziecka
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> ale producent twierdzi że i tam jest wózek tyle że nie widać.
>
> Czy taki typ z rozkadanym materacem na podłogę wogóle istnieje,może

Ja mam taką. Z Ikei. Dużą zaletą jej są wymienne pokrowce.
A.

3. Data: 2005-12-31 12:17:02

Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Dec 2005 13:08:40 +0100, "asmira" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>(...)
>Słyszałam

>Ja mam taką. Z Ikei. Dużą zaletą jej są wymienne pokrowce.

O!? I jak sie sprawuje? Czy można sobie wybrać kolor pokrowca?
A jakie ma wymiary orientacyjnie - to jedynka czy dwójka?
Pamiętasz jak sie nazywa, to może znajdę w katalogu Ikei.

pozdrawiam

Magda

4. Data: 2005-12-31 17:20:42

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

spalem przez pare lat na amerykance.
porażka.
trzeba miec anielską cierpliwosc i chec robienia zbednej roboty
zeby az tyle rozkladac tak skomplikowane łóżko

5. Data: 2006-01-01 20:30:41

Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Dec 2005 18:20:42 +0100, "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad"
<redakcja_v@tralala@gazeta.pl> wrote:

>spalem przez pare lat na amerykance.
>porażka.
>trzeba miec anielską cierpliwosc i chec robienia zbednej roboty
>zeby az tyle rozkladac tak skomplikowane łóżko

To mnie nie przeraża - myślę że technika poszła do przodu i systemy
rozkładania są różne, niektóre nie wymagają wiecej ruchów niż przy
zwykłej wersalce. Nazwa amerykanka jest tu umowna, te w przeszłości
bywały ciężkie i oporne. Cześciej spotykam nazwę fotel lub sofa
rozkładana a te są naprawdę różne.

Magda

6. Data: 2006-01-01 20:47:03

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwykłej wersalce. Nazwa amerykanka jest tu umowna, te w przeszłości
> bywały ciężkie i oporne. Cześciej spotykam nazwę fotel lub sofa

napewno jest duzo nowych "amerykanek",
ale ta nazwa umowa naprawde przeraża.
fajne smieszne mebelki do spania są na stronce www.domofaber.pl,
troche wiecej miejsca, a duuuzo mniej rozkladania

Kuchnia ariston i problem z gazem
Pokój - akwarium
dotyczy cyfry
Jak sie pozbyc rybikow ?