Kuchnia ariston i problem z gazem

1. Data: 2005-12-30 18:06:34

Temat: Kuchnia ariston i problem z gazem
Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zakupilem kuchnie gazowa z piekarnikiem elektrycznym
W domu nie na mam gazu ziemnego tylko butle, dysze wymienilem
Niestety mam cos z plomieniem, tak jakby mial za malo tlenu tylko sam gaz.
Dodatkowo strasznie kopci garnki.
Czy ktos wie gdzie w tych nowych kuchniach reguluje sie doplyw powietrza????
W starych nie bylo problemu, a tu za cholere nie moge znalezc.
pozdrawiam
Baks

2. Data: 2005-12-31 07:30:04

Temat: Re: Kuchnia ariston i problem z gazem
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większość nowych (np. Sabaf) nie mają regulacji powietrza, wymienia się
tylko dysze. Te dysze dostałeś razem z kuchenką? Sprawdź, czy ich średnice
są prawidłowe. Z resztą, wszystko przecież powinno byc w instrukcji.

Pokój - akwarium
dotyczy cyfry
Jak sie pozbyc rybikow ?
uszkodzenie swietlowki kompaktowej
ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio - problem?