jak prykleić płytki gresowe do blachy ocynkowanej

następny post »
Data: 2006-07-19 04:57:03
Temat: jak prykleić płytki gresowe do blachy ocynkowanej
Od: "lucky" <a...@p...onet.pl>

Na balkonie mam wykonaną blacharkę - pas nadrynnowy i kołnierz przy ścianie.
Balkon jest teraz wykładany płytkami gresowymi. O ile z klejeniem do wylewki
betonowej nie ma problemu, to zastanawiam się czym przykleić ten gres do
blachy (ocynkowanej)
Zrobiłem test z tym samym klejem i niby trzyma - i to całkiem dobrze - ale
to jest otwarty balkon od strony południowej. Są duże skoki temp (kilka dni
temu, w słońcu, termometr wskazał 55st C). Poza tym jak to się sprawdzi w
sniegu i mrozie?
Możecie polecić jakieś inne, pewniejsze i sprawdzone lepidło?

Andrzej