jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?

21. Data: 2007-03-27 08:23:16

Temat: Re: jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:euajk3$k3e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a czy widziałaś taki szynkowar gdzieś u nas w Polsce??

Allegro:

http://www.allegro.pl

22. Data: 2007-03-27 08:32:30

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie możesz tych rzeczy rzadziej używanych schować do piwnicy? Z
> pewnością
> masz takie, które wyciagasz z 2-3 razy w roku.

No właśnie nie bardzo. Z piwnicy właściwie nie korzystamy, bo co chwilę są
tam włamania. Wiec jeśli cokolwiek zostawiamy to z myślą, że już tego nie
zobaczymy. A remontować piwnicy i drzwi nie ma sensu, bo to i tak nie nasze
mieszkanie :-(

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

23. Data: 2007-03-27 08:34:09

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia ja tą szynkę robię bez żadnych wynalazków typu saletra, mam bardzo
> fajny przepis na marynatę do dziczyzny, używam jej tez do karkówki,
> wołowiny - jeśli cię to zainteresuje mogę wieczorem napisać przepis jeśli
> chcesz.

Oczywiście, że chcę :-)

> Do tego pojemnika wchodzi 1kg mięsa.

A gdzie można go kupić i za ile?

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

24. Data: 2007-03-27 08:35:06

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można w nim przechowywać np. fasolę...

Na fasolę już mam pojemnik :-)

Barbara i Marysia

25. Data: 2007-03-27 08:36:59

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam, z jakiego miasta jesteś, dlatego poprostu polecam zajrzeć do
> naszego archiwum - były już różne dyskusje o tym, gdzie i jaką saletrę
> można kupić (w Warszawie sklep masarski na W.Sławka 11).

Jestem z Poznania. Poszperam zaraz trochę w sieci, to moze znjadę. Niech
tylko Mała uśnie, bo cały czas ma włączone "nadawanie" leżąc w łóżeczku :-(

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia zmęczona ale nie chcąca spać

26. Data: 2007-03-27 09:09:26

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" wrote in message news:euajhg$ap7$1@news.onet.pl...
> A tam wogóle jest taki sklep? Chodzi o ten sklepik na przeciwko okrąglaka?

Nie wiem, bo nigdy tam nie byłam osobiście (nie ten koniec miasta). Adres
podałam za naszym archiwum i chyba kiedyś na grupie warszawskiej też ktoś go
podawał.

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

27. Data: 2007-03-27 09:38:42

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie można go kupić i za ile?
>
> Pozdrawiamy
> Barbara i Marysia

Moi rodzice kupili go w Czechach, ale coś takiego samego jest pod adresem
http://www.allegro.pl/search.php?string=szynkowar

Monika

28. Data: 2007-03-27 10:57:08

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> szynkowaru.
> Szynkowar wstawiam do garnka z wodą (doda sięga 4/5 wysokości

wklep przepis - proszę...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

29. Data: 2007-03-27 12:10:36

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis na tą marynatę już kiedyś podawałam

http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
frm/thread/1897afbe2a07e8c8/686c667cb498d542?lnk=gst
&q=marynata+12+ziaren+ja%C5%82owca&rnum=1&hl=pl#686c
667cb498d542

Monika

30. Data: 2007-03-27 13:15:00

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/browse_
frm/thread/1897afbe2a07e8c8/686c667cb498d542?lnk=gst
&q=marynata+12+ziaren+ja%C5%82owca&rnum=1&hl=pl#686c
667cb498d542

Dzięki serdeczne.
Pozdrawiamy
Barbara i Marysia z chęcią na domową szynkę

Tilapia?
kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???
LUBA...
przepis na obiad
polecam ponad 2000 przepisów