jak przytyć

1. Data: 2001-06-11 10:05:53

Temat: jak przytyć
Od: "gałązka" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bardzo mi ta lista urozmaica menu czasami
cały czas jak schudnąć znam jeden sposób za to niezawodny
depresja zimowa i dużo pracy
w związku z tym że lato prawie przyszło a to cowystaje z rękawków jest
bardzo chudziutkie
co znacie takiego co jest zdrowe a tuczące i smaczne oczywiście
obiecuję jak ktoś chce przepis na pyszne muffiny z czekoladą i wiśniami
pozdrawiam
gałązka

1. Data: 2001-06-11 11:15:56

Temat: Re: jak przytyć
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do prośby. Jestem chudzielcem :) i proszę o przepis jak
przytyć.
Może jest specjalna "dieta"?
My, ludzie chudzi, czekamy, aby świat pomyślał też o nas!!!!
I właśnie, tak jak zaznaczyła moja przedmówczyni (gałązka) niech to będzie
coś tłustego, tuczącego, ale zdrowego.
Dziękuje najserdeczniej
Joasia :)))))

gałązka napisał(a) w wiadomości: <9g253q$noc$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-06-11 11:18:24

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

trudno mi uwierzyc, ze mozna miec problemy z przytyciem, bo naleze do osob,
ktore musza sie pilnowac aby nie nazbierac kilku kilogramow nie wiadomo
kiedy. Mam jednak kolezanke ktora ma problem, bo bardzo chcialaby miec choc
kilka kilo wiecej, zalozyla sie nawet z moim ojcem, ze on chudnie 5 kg a ona
przytyje 5 kg, ale niestety ani jeden ani drugi celu nie osiagnal.
Czytalam kiedys porady dla osob pragnacych przytyc, polecano produkty takie
jak banany, awokado, suszone owoce jako roznego rodzaju przegryzki w ciagu
dnia. Tlusty twarog i mleko. I jeszcze jedzenie pol procji wiecej niz jesz
do tej pory - zjadasz 2 kromki na sniadanie - zjedz 3 itp. Moze to dziala.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-06-11 11:26:31

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> jeśli dobrze się czujesz będąc chudzielcem to zapomnij o tuczeniu się! i
> pamietaj,że chudzi żyją dłużej!
> pozdrawiam
> kachna (wcale nie chuda)

A takie powiedzenie nim gruby się zeschnie to chudy zdechnie słyszałaś?
--
Joanna - lekarza każe schudnąć i uważać na cholesterol, ale (tu cytuję za
Maklowiczem) "Czy widział ktoś kiedyś cholesterol?"

1. Data: 2001-06-11 11:55:35

Temat: Odp: jak przytyć
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9g2a2n$69v$...@n...onet.pl...

> A takie powiedzenie nim gruby się zeschnie to chudy zdechnie
słyszałaś?
A poza tym pulchni maja lepszy charakter :-)

1. Data: 2001-06-11 12:03:10

Temat: Re: Odp: jak przyty?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>s?ysza?a??
>A poza tym pulchni maja lepszy charakter :-)

o tak, tak..wiem z autopsji...

a propos. Zostalam poproszona (przez tesciowa) o wykonanie 2
kolderek Patchwork dla spodziewanych blizniat. Kuzynka meza ma to
miec. Teraz przyjechal synus i sie pyta dla kogo to. Jak mu
powiedzialam, to on wywalil galy i pyta - i TY to chcesz dla NIEJ
to robic (niby kuzynki, znaczy), po tym, jak ona...???

No i rzeczywiscie, przypomnialo mi sie..
pare lat temu (nieduzo) byly bardzo huczne, okragle urodziny
jednej z ciotek meza. Syn reprezentowal nas. No i ta kuzynka
podeszla do Michala i mowi - nie pamietam "czyj" Ty jestes.
Michal wytlumaczyl, na co ona - aaaa, tak Twoja Mama to Polka,
taka okragla/pyzata/pulchna. No i syn SIE OBRAZIL!!! Tym
bardziej, ze jak sam to okreslil, i maz sie z tym zgodzil, z
jednej kuzynki daloby sie wykroic ze 2 Krychny..
dobry ten moj synus...

ale faktem jest, ze wszystkie te osoby, co okropnie schudly
wygladaj na smutne, zmeczone i w ogole nie do zycia...do nich nie
naleze, bo nigdy nie schudlam przesadnie duzo, jakos sie nie
udalo, poza czasem, jak w wieku 32 lat mialam odre..

Krysia

P.S. Z poczucia winy, ze tyle na Off Topic, wlasciwie,,,

taki przepis dostalam dzis rano, wieczorem bede robic -
delikatnie obsmazyc/udusic zebulke i pieczarki, wwalic do tego
duzo tunczyka w zalewie (bez zalewy). Wmieszac DUZO simetany (ja
, obawiam sie, zamienie to na creme fraiche, 50% mniej
t;luszczu, pewnie moze byc jakis smietanowy substytut, byleby
konsystencjie i smak mial ten substytut!.
W tym czasie ugotowac makaron. Znajoma,, ktora mi toprzeslala
mowi, ze wlasciwie, jak makaron doszedl (pewnie rzucala o
podloge...), to z mieszaniny ze smietana wlasciwie nic nie
zostalo...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-11 12:32:22

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-11 12:42:52

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

makabra!!!!
kachna

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9g2a2n$69v$1@news.onet.pl...

1. Data: 2001-06-11 14:16:01

Temat: tynczykowo - bylo: Re: Odp: jak przyty?
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mowi, ze wlasciwie, jak makaron doszedl (pewnie rzucala o
> podloge...), to z mieszaniny ze smietana wlasciwie nic nie

hehe, wlasnie ze dwa dni temu nie majac koncepcji na szybka kolacje
potraktowalam niemal dokladnie tak tunczyka. To byla improwizacja:
cebulka mloda, jakas reszta pieczarek (malutko), czosnek, przyprawy,
sol, pieprz i tunczyk, oczywiscie. W sosie wlasnym. wszystko na oleju
podsmazone. Troche sie balam, co z tego wyjdzie, bo nigdy wczesniej nie
robilam tunczyka "na goraco", ale bylo genialne! Z ciemnym makaronem.
Posypane szczypiorem. I kilka oliwek. mniam.

--
Anna

1. Data: 2001-06-11 21:26:18

Od: "WiBi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to musi być fajnie mieć taki problem, oddam 15 kg siebie za darmo

WB

(HELP ME) Poszukuje przepisu na chlodnik!!!
Jadla giudon (kuchnia japonska)
trzy tygodnie na Zachodzie
Beczka do wina
zupa cebulowa