jak zrobić Białą Kiełbasę na obiad ?

1. Data: 2009-10-20 15:15:33

Temat: jak zrobić Białą Kiełbasę na obiad ?
Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę podzielcie się pomysłami jak przyrządzić Biała kiełbasę na obiad ?
Dzieki za propozycje :))

CEZAR

2. Data: 2009-10-20 15:30:22

Temat: Re: jak zrobić Białą Kiełbasę na obiad ?
Od: pwz <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar pisze:
> Witam
>
> Proszę podzielcie się pomysłami jak przyrządzić Biała kiełbasę na obiad ?
> Dzieki za propozycje :))

Lekko obgotować, na smaku zrobić biały żur, kiełbasę wrąbać z chrzanem,
a następnego dnia obsmażaną.
pwz

3. Data: 2009-10-20 17:13:05

Od: Anna Izebala <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezar pisze:
> Witam
>
> Proszę podzielcie się pomysłami jak przyrządzić Biała kiełbasę na obiad ?
> Dzieki za propozycje :))

ja zawsze robię brązowe, wyciągam ja z kibla i zjadam

4. Data: 2009-10-20 20:18:57

Od: "joker" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Izebala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

Próbowałeś się leczyć?

5. Data: 2009-10-20 20:24:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2009 22:18:57 +0200, joker napisał(a):

> Użytkownik "Anna Izebala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Próbowałeś się leczyć?

Po co? Skoro koprofagowi dobrze...
--

Ikselka.

6. Data: 2009-10-20 21:54:50

Od: Anna Izebala <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Po co? Skoro koprofagowi dobrze...

MORDA
albo lepi wskocz mi na WAŁEK i przejedź się kawałek

7. Data: 2009-10-20 22:14:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2009 23:54:50 +0200, Anna Izebala napisał(a):

> MORDA
> albo lepi wskocz mi na WAŁEK i przejedź się kawałek

Koprofag.
--

Ikselka.

8. Data: 2009-10-21 06:04:38

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Proszę podzielcie się pomysłami jak przyrządzić Biała kiełbasę na obiad ?
> Dzieki za propozycje :))

1. cebule (okolo 6 sztuk na kilogram bialej kielbasy surowej) pokroic w
plasterki sredniej grubosci (mozna tez w polplasterki), wylozyc dno naczynia
zaroodpornego, nastepnie warstwa kielbasy wczesniej ponakluwanej w kilku
miejscach. 2. Kolejna wartswa to przyprawy - tymianek, majeranek, biala
gorczyca, odrobina pieprzu, kulki jalowca, dodac kilka zabkow czosnku,
pzykryc krazkami cebuli.
3. od nowa- kielbasa, przyprawy, cebula... az do zapelnienia naczynia...
na koniec wszystko polac mala iloscia oliwy (oleju jak kto woli), piec od50
minut do 1,5godzinyw nagrzanym uprzednio do 180 stopni piekarniku. Jesc na
cieplo lub na zimno :-)
SMACZNEGO:-)

9. Data: 2009-10-21 08:46:18

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
od50
> minut do 1,5godzinyw nagrzanym uprzednio do 180 stopni piekarniku. Jesc na

Jeszcze można podlać jasnym piwem. I pewnie zagęścić czerstwym ciemnym
chlebem.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

10. Data: 2009-10-22 19:53:13

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar" <c...@w...pl> napisał

> Proszę podzielcie się pomysłami jak przyrządzić Biała kiełbasę na obiad ?
> Dzieki za propozycje :))

Ja się podłączę.
Kiedyś jadłem zaje*istą białą kiełbasę w kapuście. Kapusta była chyba
kiszona... oczywiście wszystko razem zapieczone.
Dacie przepis?

Pzdry,
/\/\\/\/

Latte Macchiatto!
prośba o pomoc Jaką patelnie kupić
Rewelacyjne krewetki na ostro
KIWANO
parowary a gotowanie na gazie-ekonomicznie?