jaka zima?

11. Data: 2006-12-07 12:20:13

Temat: Re: jaka zima?
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:el8voj$e74$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hejka. To błąd. Nie powinno się ciąć w okresie spoczynku. Wstrzymaj się
> do połowy marca - tnij i smaruj. :-)

I to jest rada miła mej leniwej naturze :)
Wydrukuję i pokażę mamie - ona mi nigdy nie wierzy.

Dziekuję i pozdrawiam
Baśka

12. Data: 2006-12-07 12:54:50

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęśniak wrote:

> Pozdrowienia - Ewa

Hej, bydzie zima abo i nie :-D
--
Pozdrawiam ciepło z Podbeskidzia
Dziadek

13. Data: 2006-12-07 13:26:31

Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Hejka. W styczniu skończy się okres bezwzględnego spoczynku roślin
> sadowniczych i gdyby w dalszym ciągu były temperetury dodatnie, to widzę
> ciemność. ;-(

no własnie to miałam na myśli, ale myślałam że jakas Pythia mi ją rozjaśni
;)

--
ewa

14. Data: 2006-12-07 13:48:06

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> wczoraj zapowiadali w mediach że do połowy stycznia do 13 stopni na plusie.

Fusy od kawy obrodziły latoś :-)

A u mnie -10 C bez śniegu...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2006-12-07 14:42:26

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):
> No bo jest tak:
> cieplo niby, zielsko rosnie, czesc nawet kwitnie
Może grzyby nie kwitna ale te pasożytnicze i niszczycielskie to maja
swietna pogode - w tym roku tez opieńka atakuje. - Pytam sie grupy - co
z tym zrobić? Jeszcze troche z i tego co ostoło sie po zeszłorocznej
epidemii opieńki pójdzie pod siekiere i chyba zamiast drzew to przerzuce
sie na byliny... Tylko chyba nie ma bylin wysokopiennych tak na 10m?

16. Data: 2006-12-07 14:43:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 09:19:59 +0000 (UTC), Ewa Szczęœniak napisał(a):

> Slyszal moze ktos cos od gorali?

Ano słyszał, mój sąsiad, góral rodem z Czarnego Dunajca mówi że zima
przyjść musi w styczniu...
Tylko kurna kubusiowy rozumek nie zapytał którego roku:(

Pąki mi puszcza na potęgo co tylko może, tawuła wczesna kwitnie, jak
szalone kwitną stokrotki, bratki i pierwiosnki też obficie. Podbiał wyłazi
jak głupi i tylko czekam aż wszystko się zażółci, cebulowe też i wyłażące
zawilce by mnie już nie zdziwiły.
Nornice jakoś się wściekły i połowa nowych prymulek chyba tego
podkopywania nie przeżyje (niech je dunder ściśnie te nornice).
Myszy do domu się nie pchają, bo zdaje się że moja rodzicielka lepsza od
kota jest i po wsi plotka się rozeszła, że chciała je wszystkie wytruć to
się biedaczki wyprowadziły.
Choinka stoi w doniczce i myślę, że jakoś tak głupio przy 15 stopniach
kolędy przyjdzie śpiewać...
Mnie osobiście przez tę pogodę tak sie pokręciło wszystko, takiego kopa
dostałam, że zryłam szpadlem całe połacie ogrodu (a miałam to w planach za
rok, dwa) i teraz się zastanawiam co ja tam posadzę... Zaczynam oszczędzać
bo nuż zaczną zielsko w lutym po szkółkach sprzedawać.
I jak nie przymrozi, to będę zmuszona staw kopać albo co...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-12-07 14:50:31

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> cieplo niby, zielsko rosnie, czesc nawet kwitnie - wlasnie zaczynaja m.in.
> rododendrony, ale z drugiej strony myszy nam do domu ida na potege..
> jeszcze takie namolne nie byly.

Moje rośliny są zdyscyplinowane i udają, że wszystko jest w normie. Tylko
trawa taka troche duża się zrobiła.

Pozdrawiam
Baśka

18. Data: 2006-12-07 15:14:33

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> Moje rośliny są zdyscyplinowane i udają, że wszystko jest w normie. Tylko
> trawa taka troche duża się zrobiła.

Moje też siedzą pod ziemią ... a niech się tylko wyłonią to je kretem z
sadu poszczuje ;-)
A trawa, cóż, rośnie ale jest za morko żeby kosić, zapcha się maszyna :-(

Serdecznie Miłka

19. Data: 2006-12-07 15:55:04

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9892692B3C75Dewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> Slyszal moze ktos cos od gorali?

Skąd górale mają wiedzieć skoro Michał nic nie pisze czy Indianie
zaczęli gromadzić chrust.
;-)
Pozdrawiam
Ps. dopiero w lutym mają być przez tydzień mrozy około -20°C

20. Data: 2006-12-07 16:03:45

Od: "warsawyak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krótka i rekordowo mroźna. Tak głosowałem przynajmniej w ankiecie na forum
Exoten und Garten.

ZEGNAM GRUPE
Nasiona magnolii
do znajacych sie na sadach