jakie ciasto na suflaki

1. Data: 2002-11-08 08:25:11

Temat: jakie ciasto na suflaki
Od: "Feniks1" <f...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie ... no moze suflaki inaczej sie pisze :)... jesli ktos zna
przepis prosze o pomoc ..... dzieki

1. Data: 2002-11-08 08:41:44

Temat: Re: jakie ciasto na suflaki
Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Feniks1 wrote:
> jak w temacie ... no moze suflaki inaczej sie pisze :)... jesli ktos
> zna przepis prosze o pomoc ..... dzieki

Hmmm... a mi się wydawało że to sa jagnięcę szaszłyki.
Człowiek uczy się całe życie :)

pozdrawiam

Quef

1. Data: 2002-11-08 10:26:00

Od: "Feniks1" <f...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quefear" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm... a mi się wydawało że to sa jagnięcę szaszłyki.
> Człowiek uczy się całe życie :)
>
> pozdrawiam
>
> Quef
przepis gercki mowi ze :
frytki
miesko
naturalny jogurt
pomidorki
i to wszystko zawoniete w dziwne ciaso ...ale jakie ???

1. Data: 2002-11-08 10:34:47

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Feniks1" <f...@2...pl> wrote in message

> [...]
> naturalny jogurt
> pomidorki
> i to wszystko zawoniete w dziwne ciaso ...ale jakie ???

Mam w domu grecka ksiazke kucharska. Jak wyslesz mi dzis wieczorkiem maila z
przypomnieniem (kiepsko z pamiecia) - to wysle Ci ten przepis.

1. Data: 2002-11-08 10:47:16

Od: "Quefear" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks1" <f...@2...pl> napisał w wiadomości

> przepis gercki mowi ze :
> frytki
> miesko
> naturalny jogurt
> pomidorki
> i to wszystko zawoniete w dziwne ciaso ...ale jakie ???

przysłałeś mi to na priva, al nie dało się odpowiedzieć (adres nieznany)
więc wysyłam tu:

To o czym piszesz to pita, tak nazywa się ten placek, a nafaszerowany może
być najróżniejszymi rzeczami, np. suflakami, ale może być też gyrosem (tak
ja u nas w tureckich budach), i innymi takimi

pozdrawiam

Quef

1. Data: 2002-11-08 11:00:47

Od: "Feniks1" <f...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być najróżniejszymi rzeczami, np. suflakami, ale może być też gyrosem (tak
> ja u nas w tureckich budach), i innymi takimi

w grecji mowili na to suflaki ....no moze suflak pita :)

1. Data: 2002-11-08 14:46:02

Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w grecji mowili na to suflaki ....no moze suflak pita :)

Souvlaki to szaszlyki ( zazwyczaj z baraniny), a wsadzone moga byc do pity.
Podobnie z gyrosem.
Dodaja do tego frytki, pomidory, zalewaja sosem czosnkowym i juz.

Przepis na pite mozesz znalezc na stronie mniammniam.pl

pozdrawiam
Atena

pizza
Gulasz z zoladków