jakie mięso - na szybko ;-)

1. Data: 2003-03-31 15:20:39

Temat: jakie mięso - na szybko ;-)
Od: zdzisław <...@...co> szukaj wiadomości tego autora

Jakie mięso szybko się usmaży i nie będzie twarde ?
Tak żeby po pracy wrzucić na patelnie - 5 min i jeść

1. Data: 2003-03-31 15:24:53

Temat: Odp: jakie mięso - na szybko ;-)
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie mięso szybko się usmaży i nie będzie twarde ?
> Tak żeby po pracy wrzucić na patelnie - 5 min i jeść

Tu mi przychodzi na mysl tylko kotlet schabowy.Nic szybciej nie zrobisz.

Pozdrawiam i zycze smacznego
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-03-31 15:33:20

Temat: Re: jakie mięso - na szybko ;-)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdzisław" <...@...co> napisał w wiadomości
> Jakie mięso szybko się usmaży i nie będzie twarde ?
> Tak żeby po pracy wrzucić na patelnie - 5 min i jeść

oprocz doradzanego kotleta schabowego mozesz zrobic podobnie rozklepana
piers z kuraka w panierce - bardzo smaczne :) Nawet na chleb jako syta
kanapka
Piersi z drobiu nie wymagaja dlugiej obrobki cieplnej, podsmazane kawalki
skropione sosem sojowym, wymieszane z mrozonka chinska i sosem z torebki
zawsze moga byc szybkim awaryjnym obiadem :)

wkn

1. Data: 2003-03-31 15:44:48

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie mięso szybko się usmaży i nie będzie twarde ?
> Tak żeby po pracy wrzucić na patelnie - 5 min i jeść.

Polędwiczka wieprzowa. Nawet nie trzeba panierować.
O.

1. Data: 2003-03-31 16:41:44

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"zdzisław" <...@...co> schrieb im Newsbeitrag news:3E885CC7.4010509@x.co...
> Jakie mięso szybko się usmaży i nie będzie twarde ?
> Tak żeby po pracy wrzucić na patelnie - 5 min i jeść

poledwice, czy to wieprzowa,czy wolowa oraz watrobke
Ilona

1. Data: 2003-04-01 07:50:53

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

zdzisław:
> Jakie mięso szybko się usmaży i nie będzie twarde ?
> Tak żeby po pracy wrzucić na patelnie - 5 min i jeść

stek wołowy z polędwicy też. O ile wół nie był zasłużonym bykiem
rewolucji październikowej, który w ramach czystki stalinowskiej nie
stracił bykości.

Waldek

1. Data: 2003-04-01 11:06:53

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filet z kurczaka drobno pokroić, cebulkę posiekać, czosnek przez praskę.
Rozgrzać oliwę na patelni, wrzucić cebulę, wrzucić czosnek, po chwili
kurczaka, dodac curry, sól lub sos sojowy, odrobina pieprzu. I wcinać.

--
ostry

1. Data: 2003-04-02 08:23:12

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:
> Filet z kurczaka drobno pokroić, cebulkę posiekać, czosnek przez praskę.
> Rozgrzać oliwę na patelni, wrzucić cebulę, wrzucić czosnek, po chwili
> kurczaka, dodac curry, sól lub sos sojowy, odrobina pieprzu. I wcinać.

aaaaa gdzies wyczytalam, ze jak czosnek ma byc smazony, to raczej
nalezy do pokroic niz wyciskac.
bylo to jakos rozsadnie uzasadnione, ale nie pamietam jak (cos z sokiem...)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-04-02 08:30:37

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaaa gdzies wyczytalam, ze jak czosnek ma byc smazony, to raczej
> nalezy do pokroic niz wyciskac.
> bylo to jakos rozsadnie uzasadnione, ale nie pamietam jak (cos z
sokiem...)

A ja się nie przejmuję , bo też bardzo różnie czytałem o smażeniu czosnku.

--
ostry

Patencik - fasola w sosie smietanowo-serowym
[OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)
Czy to warto!?
grasica cieleca
zupa krem z pieczarek