"kaloryfer" w lazienke

11. Data: 2005-07-13 10:37:41

Temat: Re: "kaloryfer" w lazienke
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koala wrote:
> kaloryfer w lazience nie jest opomiarowany,
Co masz na myśli pisząc "kaloryfer opomiarowany"
Fonon

12. Data: 2005-07-13 12:43:47

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jul 2005, Piotr Fonon wrote:

> Co masz na myśli pisząc "kaloryfer opomiarowany"

Zapewne taki z założonym podzielnikiem kosztów, bo nie sądzę, żeby gdzieś
instalowano liczniki ciepła przy każdym grzejniku.

Pozdrawiam,

Alojzy

13. Data: 2005-07-19 13:20:05

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski wrote:

> Zapewne taki z założonym podzielnikiem kosztów, bo nie sądzę, żeby gdzieś
> instalowano liczniki ciepła przy każdym grzejniku.
>
> Pozdrawiam,
>
> Alojzy
dokladnie to mialam na mysli :) nieopomiarowany to dla mnie bez tego
ustrojstwa, ktore pokazuje ile ciepla zaabsorbowalo nasze mieszkanko :)
pozdrawiam Koala

ikea - szufladki FÖRHÖJA
Tort weselny
pralka Electrolux EWT 1015