klaps wychowawczy

181. Data: 2009-12-14 21:51:50

Temat: Re: Za tym musi ktoś stać. Re: klaps wychowawczy
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Nie wiem, moje czytały. Dlatego były w LO katolickim, żeby nie było
> tam niewłaciwych lektur, a jesli już, to aby te niepożądane a
> obowiazkowe byly odpowiednio zinterpretowane.

Które to były te niepożądane???

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

182. Data: 2009-12-14 21:56:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 22:49:43 +0100, Paulinka napisał(a):

> Indoktrynacja od kołyski.

Sorry, ale pieprzysz.
--

Ikselka.

183. Data: 2009-12-14 22:04:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Tak?

Tak, dlatego tylko Twoje wnuki będą zagrożone :-)

Stalker

184. Data: 2009-12-14 22:04:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 23:04:22 +0100, Stalker napisał(a):

> Tak, dlatego tylko Twoje wnuki będą zagrożone :-)
>
> Stalker

Na pewno nie. Ponieważ będą dziećmi moich dzieci.
Dobre wychowanie jest dziedziczne.
--

Ikselka.

185. Data: 2009-12-14 22:09:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Na pewno nie. Ponieważ będą dziećmi moich dzieci.
> Dobre wychowanie jest dziedziczne.

No i mamy rozwiązany odwieczny problem: geny, czy wychowanie :-)

Stalker

186. Data: 2009-12-14 22:11:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Na pewno nie. Ponieważ będą dziećmi moich dzieci.
> Dobre wychowanie jest dziedziczne.

Teraz to i ja notes wyciągam :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

187. Data: 2009-12-14 22:15:44

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> byłbym innym także wdzięczny, gdyby, jeśli posiadają podobne
> informacje, nie dopuścili więcej do podobnych nieporozumień.

LOL. Masz więcej względów dla nieletniej matki z dorosłym dzieckiem czy
dla starej pierwiastki z kilkulatkiem?

(bo nie wiem, do jakiej grupy dołączyć:>)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

188. Data: 2009-12-14 22:17:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Nie uśmiechałabym się tak na Twoim miejscu.
> Twoje dzieci już mają Harryego Pottera w spise lektur zagwarantowanego -
> okultyzm na fali :->

Biedni: Jaś i Małgosia, Kopciuszek, Śnieżka, biedni bracia Grimm i
biedny Andersen... Nic im nie pomogą ich wiedźmy, wróżki, rusałki, elfy,
gnomy, trolle, krasnoludki. HP wciągnie je nosem :-(

Stalker

189. Data: 2009-12-14 22:19:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Teraz to i ja notes wyciągam :)

Takie genetyczne wychowanie... Czemu nie? Jak się dziedziczy
"szlachectwo", to czemu i nie wychowanie? :-)

Stalker

190. Data: 2009-12-14 22:30:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 23:19:53 +0100, Stalker napisał(a):

> Takie genetyczne wychowanie... Czemu nie? Jak się dziedziczy
> "szlachectwo", to czemu i nie wychowanie? :-)

Wiesz, na jakiej podstawie zwierzęta odróżniają rośliny jadalne od
niejadalnych, albo poatzrają okreslone postępowania (trasy wędrówek ptasich
itp) bez koniecznej praktyki?
Na podstawie dziedziczonego, utrwalonego doświadczeniem setek poprzednich
pokoleń, dorobku.
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman