klaps wychowawczy

81. Data: 2009-12-14 12:00:39

Temat: Re: klaps wychowawczy
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> U mnie tam staruszek pasa nie żałował

To widać. Drapieżnik kontra reszta świata: posłuszna - nie złapie za
gardło, nieposłuszna - ma spierdalać.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

82. Data: 2009-12-14 12:04:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 07:52:16 +0100, gazebo napisał(a):

> moze bys tak zastosowala te metode w stosunku do dzieci - bez uzycia
> klapsa, zacznij je rozumiec i stosownie do ich wieku podejmuj
> odpowiednie rozwiazania

Tylko wtedy, jeśli Ty mi tutaj pokażesz, że można - czyli sam mnie najpierw
przekonasz do tego, bez uciekania się do klapsa. Obiecuję. Bo póki co
jedynie ten potępiany przez Ciebie klaps jest Twoim jedynym argumentem w
stosunku do mnie, pomimo, że tak z nim rzekomo walczysz.
:-)
--

Ikselka.

83. Data: 2009-12-14 12:06:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> wrote in message

> mowie o pozostalych, tych juz doroslych
>
> --
> bla

Zdarzało się - gdy biły się między sobą, dla zatrzymania zapędów - inne
metody były już nieskuteczne, a skutki mogłyby stać się groźne. Bardzo
rzadko.

84. Data: 2009-12-14 12:06:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 08:02:23 +0100, gazebo napisał(a):

> (...)
> PS i problem jest tego rodzaju, ze argumenty do ciebie nie docieraja i
> tak jak dziecku nalezy ci sie klaps wychowawczy aby doprowadzic cie do
> porzadku

Czyli JEDNAK nie umiesz bez klapsa? - pięknie się podkładasz.
:-D
--

Ikselka.

85. Data: 2009-12-14 12:07:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 08:55:52 +0100, gazebo napisał(a):

> no wlasnie widze, ze dostales klpasa, ale pohamuj wrzaski, to
> wychowawcze przeciez

Coś za gęsto rozdzielasz te klapsy, na lewo i prawo, wojując z nimi :->>>
--

Ikselka.

86. Data: 2009-12-14 12:10:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 09:16:57 +0100, Prawusek napisał(a):

> "gazebo" <g...@c...net> wrote in message

> karze

> ble, ble...

Choć mu damy porządnego klapsa: KLAPSSSS!!!! //z zawijasem...
--

Ikselka.

87. Data: 2009-12-14 12:15:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 10:12:39 +0100, Duch napisał(a):

> "gazebo" <g...@c...net> wrote in message

> Ogladales super-nianie?
> Widziales jakie metody stosowała?
> Zadnij kto to powiedzial (cytat z pamieci):
>
> "
> Dziecko powinna zaznac duzo milosci.
> Dziecko powinno wiedziec ze istniej dobro i zlo i
> co jest dobre a co zle.
> Wychowujemy dziecko nagrodami zeby pochwalic jak zrobi
> dobrze, ale czasami musimy uzyć kary gdy robi zle
> "

...bo inaczej wszędzie dojdzie do tego, co już funkcjonuje w GB: dzieci
mogą się telefonicznie 24 h na dobę poskarżyć do władz na najmniejszy objaw
"niesubordynacji" rodziców, np na niewypłacenie kieszonkowego we właściwym
czasie lub wyzysk w postaci zmuszania do pracy w domu (np. wyczyszczenia
własnych tj. dzieci butów lub zabrudzonego przez siebie tj. dzieci
sedesu...), wyzysk finansowy wprost (żądanie wymycia samochodu lub
powieszenia prania za darmo), tudzież przy nasileniu się tego typu ekscesów
ze strony rodziców mogą zażądać ukarania rodziców a nawet rozwodu z nimi i
placenia alimentów :-///

--

Ikselka.

88. Data: 2009-12-14 12:15:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 10:26:07 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> Liczy sie relacja z rodzicem.
> Jesli dziecko jest kochane przez rodzica to klaps zupelnie mu nie zaszkodzi.
>
> Moze byc rodzic ktory nienawidzi dziecka a wcale go nie bije, natomiast
> zneca sie psychicznie,
> albo mu cos inputuje. Tu jest problem. Relacja.
>
> Tak ze nie robmy afery z klapsa.
> Klaps nie jest dowodem zlej relacji rodzic-dziecko.
> Zakaz klapsa nie zlikwiduje zlej relacji rodzic-dziecko jakby chcieli
> klapso-panikarze.
>
> Chec wprowadzenia zakazu klapsa to po prostu fanaberia,
> wynikajaca z najwnosci i dziecinady wspolczesnych ludzi.

Dokładnie.
--

Ikselka.

89. Data: 2009-12-14 12:15:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 10:27:53 +0100, gazebo napisał(a):

> nie panimaju co masz na mysli
>
> BTW system nagrod i kar nie zawsze sie sprawdza, czasami przynosi wiecej
> szkody niz pozytku

Kiedy rodzice są głupi. Tylko wtedy.
--

Ikselka.

90. Data: 2009-12-14 12:18:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 11:05:02 +0100, cbnet napisał(a):

> Mam propozycję: wejdź na jakieś forum międzynarodowe i przedstaw
> tam swoje "argumenty".

Mogę też, ale po co? Liczy się moje "forum domowe". Obcym nic do niego,
póki co. I tak pozostanie.
--

Ikselka.

20 pytań - GRA
BABCIA...
Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman