kolorowy lukier

1. Data: 2003-11-20 21:39:24

Temat: kolorowy lukier
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ zbliżają się Święta ponawiam moje stare pytanie:
Chciałabym uzyskać zielony i koniecznie niebieski lukier do pierniczków.
Jeśli chodzi o zielony, to wymyśliłam szpinak, ale niebieski? Tylko nie
odsyłajcie mnie do "barwników spożywczych", bo we wszystkich wrocławckich
sklepach, które odwiedziłam w ich poszukiwaniu o takowych barwnikach nie
słyszeli.

A może macie pomysł na jeszcze inne kolory niż biały, żółty i czerwony?

Ewa

1. Data: 2003-11-20 21:40:44

Temat: Re: kolorowy lukier
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-20 22:39:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa P.* skreślił te oto słowa:

> Ponieważ zbliżają się Święta ponawiam moje stare pytanie:
> Chciałabym uzyskać zielony i koniecznie niebieski lukier do pierniczków.
> Jeśli chodzi o zielony, to wymyśliłam szpinak, ale niebieski?

Niebieski...Briget Jones... zupa... niebieski sznurek... niebieska zupa...
niebieski sznurek... niebieski lukier ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-20 22:38:04

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fuj, pierniki z polewą szpinakową, oj to juz bym miała po Bozym Narodzeniu,
jakbby mi ktoś coś takiego zaserwował:)

Moze "szoczek" z czarnej porzeczki, syrop własciwie? Dzem z zielonych
pomidorów, jagódki itede.

Byle nie szpinak :o(

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-11-20 22:45:50

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Ponieważ zbliżają się Święta ponawiam moje stare pytanie:
> Chciałabym uzyskać zielony i koniecznie niebieski lukier do pierniczków.
> Jeśli chodzi o zielony, to wymyśliłam szpinak, ale niebieski?

Atrament? Z dzinsami pogotowac?;o) Przepraszam za dworowanie sobie z
powaznego problemu. Czy probowalas w hipermarketach, w okolicach aromatow do
ciast i proszkow do pieczenia. Takie male tubeczki, w rozowiutkim pudelku
firmy Schwartau. A jakby lukier zrobic na Frugo niebieskim i jeszcze
zaprawic Curacao, to moze by wyszlo niebieskie?
Sliczny wsciekle rozowy kolor sie otrzymuje z syropu malinowego robionego w
sokowniku.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-11-21 13:57:02

Od: Lunac <"Mskowronski"@(skasuj-to)gazeta.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa P." napisał(a):

> niebieski lukier do pierniczków.

Jest likier curacao, niebieski.
Orginal barwi, choc srednio, za to czeska podrobka do barwienia jest idealna.

Daje mocny kolor.
Likiery w ogole mozna znalezc kolorowe.
Jesli lukier zniesie maly dodatek alkoholu to powinno wyjsc.
Pozdrawiam
Lunac

1. Data: 2003-11-21 20:26:46

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bpjfof$345$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
Narodzeniu,
> jakbby mi ktoś coś takiego zaserwował:)
>
> Moze "szoczek" z czarnej porzeczki, syrop własciwie? Dzem z zielonych

Nie uwieżysz, jak mały kawałeczek mrożonego szpinaku ślicznie zabarwił
lukier na 10 choinek.

Ewa

1. Data: 2003-11-21 20:28:00

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zaprawic Curacao, to moze by wyszlo niebieskie?
> Sliczny wsciekle rozowy kolor sie otrzymuje z syropu malinowego robionego

Te tubeczki to są chyba pisaki do rysowania na ciastkach. W moich okolicach
są wyłącznie w zestawie: żółty, zielony i czerwony.

Ewa

1. Data: 2003-11-21 21:51:56

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te tubeczki to są chyba pisaki do rysowania na ciastkach. W moich
okolicach
> są wyłącznie w zestawie: żółty, zielony i czerwony.
>
> Ewa

Aha. Czesto robie zakupy w Niemczech i pewnie to tam kupowalam. A skoro
wszystkie hipermarkety wygladaja tak samo, to mi sie pochrzanilo.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-11-21 21:51:56

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Aha. Czesto robie zakupy w Niemczech i pewnie to tam kupowalam. A skoro
wszystkie hipermarkety wygladaja tak samo, to mi sie pochrzanilo.

Slow cooker
Dzieciaki-niejadki
Sushi
Czy tu dzila jakis cancelBOT?